شناسهٔ خبر: 22569557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش 1 تا 2 درجه ای دما در بیشتر مناطق استان اصفهان

رئیس اداره پیش‌ بینی هواشناسی استان اصفهان گفت:تا 24 ساعت آینده شاهد افزایش دما بین یک الی 2 درجه سانتیگراد در بیشتر مناطق استان خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش  افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگراستقرار جو به نسبت پایدار تا پایان وقت امروز بر روی استان است.

وی گفت: به تدریج با ورود سامانه از سمت غرب کشور از فردا ( یکشنبه) شرایط به نسبت ناپایدار به شکل افزایش ابر گاهی وزش باد از سمت غرب استان پیش ‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: تا 24 ساعت آینده شاهد افزایش دما بین یک الی 2 درجه سانتیگراد در بیشتر مناطق استان خواهیم بود.

خدابخش گفت: هوای کلانشهر اصفهان، فردا (یکشنبه) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد ملایم و برای روز دوشنبه قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد ملایم پیش بینی شده است.

وی سردترین نقطه استان اصفهان در 24 ساعت گذشته را بویین و میاندشت با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام و گفت: این در حالی است که در همین مدت شهرهای آران و بیدگل، چوپانان و خوروبیابانک با 20 درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان گرمترین نقاط استان گزارش شده است.

به گفته رئیس اداره پیش‌ بینی هواشناسی استان اصفهان، دمای هوای اصفهان در گرم ترین ساعات روز گذشته به 16 درجه سانتیگراد و امروز(شنبه) در سردترین ساعات به یک درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

نظر شما