شناسهٔ خبر: 22569528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام:

ظرفیت بسیج برای رفع محرومیت های اجتماعی بکار گرفته می شود

ایلام-جانشین فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: نهاد مقدس و انقلابی بسیج متعلق به تمامی احاد افراد جامعه است و از ظرفیت آن برای رفع محرومیت های اجتماعی استفاده می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جمال شاکرمی روز شنبه در نشست خبری اظهار داشت: این نهاد قدرتنمد که مهم ترین ویژگی آن مردمی بودن آن است در برهه های حساس انقلاب به داد مردم و به ویژه مظلومان رسیده و همواره در صف مقدم دفاع از آرمان ها و ارزش های نظام و کمک به مستضعفان جامعه بوده است.

وی ادامه داد: برخی بسیج را به انجام حرکت های حزبی و جناحی متهم می کنند در حالی که هدف اصلی بسیجیان محرومیت زدایی و خدمات رسانی مستضعفان است.

وی یادآور شد: در هفته بسیج که از 29 آبان آغاز و تا 5 آذر ادامه دارد، 513 برنامه متنوع با حضور اقشار اجرا می شود.

وی با اشاره به زلزله اخیر در استان کرمانشاه گفت: بسیج ایلام مأموریت در شهرستان ثلاث باباجانی حضور یافت و به 18 روستای این منطقه کمک رسانی و امدادرسانی کرد.

جانشین سپاه استان ایلام تاکید کرد: پنجم آذر بسیجیان هر شهرستان با ظرفیت بالایی از مساجد حرکت کرده و در محلی که پیش ‌بینی‌شده حضور به هم می‌رسانند. ضمن اینکه دیدار برخی از بسیجیان با رهبر معظم انقلاب، معرفی و تقدیر از خانواده های موفق در زمینه های دینی، فرهنگی، علمی، اقتصاد مقاومتی و...، افتتاح و کلنگ زنی 20 طرح عمرانی در دهستان های محروم شهرستان های دهلران، آبدانان و ملکشاهی، همایش طلایه داران بسیجی حوزه اقتصاد مقاومتی را از جمله برنامه های هفته بسیج در ایلام است.

نظر شما