شناسهٔ خبر: 22569452 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

22هزار527 زائرخراسان شمالی با ناوگان عمومی به شهر مشهد جابه جا شدند

سعید سبحانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد مسافر با 880 ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه به مشهد جابه جا شده

صاحب‌خبر - سعید سبحانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد مسافر با 880 ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه به مشهد جابه جا شده اند.
وی افزود: 15 هزار و 905 نفر از زائران در قالب هیات های مذهبی توسط 546 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جابه جا شدند.
وی خاطرنشان کرد: همزمان با ایام عزاداری شهادت امام رضا(ع)، 6 هزار و 622 نفر زائر نیز به صورت انفرادی توسط 334 دستگاه ناوگان عمومی به شهر مشهد سفر کرده اند.
سبحانی با اشاره به سفرهای بازگشت زائران امام رضا(ع) از فردا گفت: به یقین با بازگشت سفرها، با افزایش چشمگیر تقاضا برای تامین ناوگان رو به رو می شویم از این رو از هیات های مذهبی از اکنون نسبت به عقد قرار داد با شرکت های مسافری اقدام و ناوگان مورد نیاز را تامین کنند.
وی خاطرنشان کرد: تا کنون در تامین ناوگان مورد نیاز برای خدمات رسانی به زائران با مشکل روبه رو نشده ایم اما از زائران درخواست می شود برای برنامه ریزی بهتر، از اکنون برای انعقاد قرارداد با شرکت ها اقدام کنند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای خراسان شمالی تاکید کرد: هیات های مذهبی برای تامین ناوگان از مراجعه و رایزنی مستقیم با راننده ها اجتناب کنند و حتما با شرکت ها قرارداد منعقد کنند زیرا راننده ها ممکن است تعهدی نسبت به خدمات رسانی نداشته باشند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی انتهای پیام

نظر شما