شناسهٔ خبر: 22569440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ساخت 450 واحد مسکونی در نقاط زلزله زده کرمانشاه توسط سپاه ناحیه سجاد(ع) قزوین

به گزارش ایرنا، مهدی صادق پور روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: به مناسبت هفته بسیج 150عنوان برنامه در بخش های فرهنگی،عقیدتی، بصیرتی در سپاه ناحیه

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، مهدی صادق پور روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: به مناسبت هفته بسیج 150عنوان برنامه در بخش های فرهنگی،عقیدتی، بصیرتی در سپاه ناحیه بسیج امام سجاد(ع) پیش بینی شده است.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه های عقیدتی یکی از اولویت های نیروی بسیج در جهت حفظ ارزش ها و بصیرت داشتن به مسائل روز است.
صادق پور، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را یکی از رویکردهای مهم برنامه های بسیج عنوان کرد و اظهار داشت: از همین رو محور فعالیت های ما بر این موضوع متمرکز شده است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: تقویت بین صنعت و دانشگاه از دیگر رویکردهای ما می باشد که کشور به آنها نیازمند است.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) افزود: برای کم کردن آسیب های اجتماعی به نوعی محتاج یک فرهنگ سازی عمومی در بین خانواده ها هستیم.
این مسئول اضافه کرد: اعزام پنج تیم پزشکی به مناطق مختلف،تجمع کارمندان بسیجی در کوهین، اعزام گروههای جهادی، همایش سبک زندگی، تجمع بسیجیان گردان بیت المقدس، نشست روشنگری بسیج،یادواره شهدای محمود آباد نمونه، نشست روشنگری در الموت، یادواره شهدای آکوجان، تجمع بسیجیان، غبارروبی مزارشهدا، دیدار با ائمه جمعه از برنامه های پیش بینی شده در هفته بسیج در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) است.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی

نظر شما