شناسهٔ خبر: 22569363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

امام جمعه کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان:

اگر سپاه و بسیج نبود قطعا انقلابی هم نمانده بود/در آینده نزدیک امام جمعه جدید معرفی می شود

نماینده ولی فقیه در کرمان گفت:امروز دشمن حیران است و نمی داند چه غلطی بکند چون می داند امروز ایران قوی است و سپاه و بسیج و ارتش ما قدرتمند هستند و ما نقش مثبت سپاه را در مقاطع مختلف دیدیم و بیخود نبود که امام فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان، حجت الاسلام و المسلمین سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در کرمان صبح امروز در دیدار فرمانده سپاه ثارالله کرمان اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) مصیبت ‌ها و رنج‌ های زیادی تحمل کرد تا توانست اسلام را به عنوان برنامه زندگی بشر به مردم منتقل کند و اقدامات پیامبر (ص) از روی درایت و با در نظر گرفتن همه جهات بوده است.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: هر زمان که مسلمانان به دستورات اسلام و دستورات دین عمل کرده‌اند، مراحل رشد و کمال را طی و به موفقیت دست پیدا کرده اند و زمانی که کوتاهی کردند، دچار عقب افتادگی شده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری  در ادامه با بیان کرد: سنت الهی بر مبنای این نیست که با اعجاز مشکلات حل شود، در زمان سلطنت شاه ملعون اجانب بر شئون حیاتی کشور مسلط بودند و شاه اقداماتی که عوام را خام کند، انجام می داد، اما امام خمینی (ره) آمد و مبارزه و جهاد را آغاز کردند و مردم نیز به دنبال ایشان حرکت کردند.

وی با تاکید بر اینکه اگر سپاه و بسیج و ارتش نبود، قطعا انقلابی هم نمانده بود، گفت: امروز با مجاهدت‌های سپاه، بسیج و ارتش توانستیم تمامیت ارضی کشور را حفظ کنیم و دشمن از قدرت جمهوری اسلامی ایران حیران است و نمی داند چه کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران حرف اول را در منطقه و حتی جهان می زند و جنایتکاران استعمارگر جرات نمی‌کنند به چشم چپ به این ملت نگاه کنند چون رهبری خردمند، ملتی هوشمند و مرجعیتی همیشه در صحنه داریم.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری خاطر نشان کرد: دشمن به هیچ عنوان اسلام راستین را نمی تواند تحمل کند چرا که صهیونیست بین الملل و ایادی استکبار دشمن آن اسلامی هستند که معرف و مبین آن امام و شاگردان امام بودند.

وی بیان کرد: امروز دشمن حیران است و نمی داند چه غلطی بکند چون می داند امروز ایران قوی است و سپاه و بسیج و ارتش ما قدرتمند هستند و ما نقش مثبت سپاه را در مقاطع مختلف دیدیم و بیخود نبود که امام فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: عده ی اندکی در کشور ساز مخالف می زنند ولی حزب الله باید آن چنان در صحنه باشند که کسی جرات نکند کوچکترین حرکت خلافی انجام دهد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری اذعان کرد: دشمن، دشمن است و اگر زمانی هم به ما لبخند می زند حساب های دیگری دارد و ما باید هوشیار باشیم که گول این لبخندها را نخوریم لذا باید در برابر دشمن تا آنجا که میسر است خود را تجهیز کنیم که الحمدالله سپاه در این زمینه قدرتمند و پیشتاز حرکت می کند.

وی در ادامه از تودیع و معارفه ایشان در آینده ای نزدیک  خبر داد و گفت: به دلیل کهولت سن استعفا خود را نوشتم و معتقد بودم که این سمت به یک فرد جوانی داده شود و به زودی یک نفر به عنوان امام جمعه کرمان از طرف مقام معظم رهبری معرفی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما