شناسهٔ خبر: 22569268 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مردم برای تهیه نیازمندی زلزله زدگان با هلال احمر مشورت کنند

جمعیت هلال احمر اعلام کرد که مردم برای تهیه نیازمندی زلزله زدگان با هلال احمر از طریق شماره های اعلامی مشورت کنند.

صاحب‌خبر -

مردم برای تهیه نیازمندی زلزله زدگان با هلال احمر مشورت کنندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمعیت هلال احمر در اطلاعیه ای به مردم نوع دوست ایران اعلام کرد:

 از تمامی طیف‌های مختلف مردمی از جمله هنرمندان، بازیگران، مسئولان و گروه‌های مردمی درخواست می‌کنیم تا به‌منظور پرهیز از اختلال در امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده از حضور انفرادی در این مناطق پرهیز کنند.

حجم انواع کمک‌های غیرنقدی مردمی به زلزله زدگان به سطحی رسیده است که بسیاری از این کمک‌ها در کنار خیابان‌های مناطق زلزله‌زده انبار شده و به علت اشباع منطقه از انواع کمک‌های مردمی اعم از پوشاک، پتو، لوازم اولیه زندگی و غیره عملا بدون استفاده مانده است.

این نهاد مردمی از مردم درخواست می‌کند تا دست‌کم برای انتقال هرگونه کمک خود به مناطق زلزله‌زده، با متولیان مطلع هلال‌احمر که در جریان نیازهای شهرها و روستاهای زلزله‌زده هستند، از طریق شماره (021-85632435) یا (0912-3174867) مشورت کنند.

تمامی موسسات خیریه، ایرانیان خارج از کشور، هنرمندان، شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی که اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردمی کرده‌اند نیز می‌توانند با هماهنگی هلال‌احمر از نیازهای واقعی موجود اطلاع کسب کرده و کمک‌های جمع‌آوری شده را بهینه و با نظارت خود صرف کنند.

از مردم نوع‌دوست ایران تقاضا می‌شود تا یک‌باره همه کمک‌های خود را روانه مناطق زلزله‌زده نکرده و با مدیریت صحیح به فکر ماه‌های آتی و نیاز مردم زلزله‌زده به این کمک‌ها در چند ماه آینده نیز باشند.

انتهای پیام/

اطلاعیه هلال احمر برای کمک به زلزله زدگان 

نظر شما