شناسهٔ خبر: 22569096 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تکمیل برق رسانی به مناطق زلزله زده/آغاز بهسازی شبکه توزیع برق در کرمانشاه

صادقی گفت: برق رسانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه پایان یافته و نوسازی تجهیزات توزیع برق کار خود را آغاز کرده است.

صاحب‌خبر -

تکمیل برق رسانی به مناطق زلزله زده/آغاز بهسازی شبکه توزیع برق در کرمانشاهمسعود صادقی مدیرکل نظارت بر توزیع توانیر در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پایان برق رسانی در مناطق زلزله زده اظهار کرد:مشکل برق در شهر‌ها و روستا‌های زلزله زده کرمانشاه حل شده است.

مدیرکل نظارات بر توزیع توانیر با اشاره به اینکه در ساعت‌های اولیه زلزله، اعزام تیم فوریت‌های برقی از شهر‌های همجوار کار خود را آغاز کردند یادآورشد: هم اکنون پشتیبانی از مردم در چادرها و اردوگاه های رسمی درحال انجام است.

صادقی، با بیان اینکه این زلزله توانسته خسارات زیادی را در شبکه توزیع برق و تجهیزات آن وارد کند تصریح کرد: بسیاری از پایه‌های شبکه‌های سیمی و تیر چراغ برق‌ها و قطعات نیروگاه‌ها آسیب دیدند که با تعویض قطعات و جایگزینی تجهیزات معیوب، آن‌ها را از شبکه توزیع خارج کردیم  و تجهیز شبکه با کمک تیم‌های فوریتی در حال انجام است.

وی در پایان یادآورشد: خانه‌هایی که خسارت کمی دیدند با رعایت موارد ایمنی برای جلوگیری از برق گرفتگی و آتش سوزی، برق رسانی به آن‌ها کامل شده است، این درحالی است که با رساندن برق به روستا این آمادگی را داریم که در صورت تجهیز دوباره ساختمان‌ها برق رسانی صورت گیرد.

انتهای پیام/

خانه های خسارت دیده، خیالشان از برق رسانی راحت باشد

نظر شما