شناسهٔ خبر: 22568874 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده بسیج سپاه بیرجند:

۱۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در شهرستان بیرجند اجرا می‌شود

R41348/P1357/S6,56/CT11

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند از اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در بیرجند خبر داد و گفت: نخستین رزمایش مشترک بسیج و نیروی‌انتظامی با عنوان "مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاشات" دوم آذرماه در بیرجند برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ غلامرضا فلاحی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به آغاز هفته بسیج از 29 آبان ماه و اشاره به سخن مقام معظم رهبری اظهار داشت: بسیج لشکر مخلص خداست و قوام انقلاب و نظام اسلامی به بسیج است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی، فرهنگ عزت، استقلال و آزادی خواهی است  افزود: تفکر بسیجی باید بیش از  این در کشور نهادینه شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه نقش بسیج و امتحان بسیج را در دوران دفاع مقدس درک کردیم بیان کرد: بسیجیان در آن دوران با غیرت، توکل، اخلاص و ولایت مداری و غیرت حضور یافتند و ملت ما با نام بسیج افتخارات بسیار بزرگی را به وجود آورد و پیروز شد.

فلاحی با اشاره به اهمیت حضور بسیج در جامعه تصریح کرد:  تا زمانی که نظام اسلامی نیاز به امنیت دارد حضور بسیجی لازم و ضروری است.

 وی از اجرای 100 عنوان برنامه طی هفته بسیج در بیرجند خبر داد و خاطرنشان کرد: همایش ائمه جماعات و مسئولان هیئت امنای مساجد و اعزام 200 دانش آموز با 5 دستگاه اتوبوس به راهیان نور از اهم برنامه‌های پیش بینی شده در هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند، دیدار با نماینده ولی فقیه را یکی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد و یادآور شد: نخستین رزمایش مشترک بسیج و نیروی‌انتظامی با عنوان مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاشات دوم آذرماه در بیرجند برگزار می‌شود.

فلاحی بیان کرد: غبارروبی مزار شهدا با حضور فرماندهان بسیج و نیروهای مسلح، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی با عنوان تولدی دیگر از 29 آبان ماه در محله موسی بن جعفر(ع) و مشاوره به زوج‌های جوان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی از برگزاری میقان الصالحین در مصلی نماز جمعه بیرجند خبر داد و افزود: در این راستا حدود 200 حلقه صالحین خواهران و برادران در میقان و صالحین شرکت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند شرکت همه فرماندهان در نماز نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری همایش بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت 5 آذرماه با هدف نمایش اقتدار بسیج را از جمله برنامه‌های هفته بسیج دانست و اظهار داشت: طی این هفته در مساجد برنامه میز خدمت نیز برنامه‌ریزی شده که در این راستا افراد پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به فراخور تخصص و تجربه ارائه خدمت بدهند.

وی افزود: مأموریت دیگری که در راستای حفظ و کمک به  آرامش بیشتر به مردم انجام می‌شود گشت‌های بسیجی محله محور است همچنین آغاز این حرکت مهم که کمک به امنیت را بیشتر می‌کند و به صورت سراسری خواهد بود از 5 آذرماه آغاز می‌شود. 

فلاحی گفت: در این راستا از هر حوزه مقاومت 5 پایگاه که قریب به 25 تیم هستند این کار را آغاز می‌کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند از تشکیل قرارگاه فرهنگی در 16 مسجد در سال جاری خبر داد و بیان کرد: سال آینده سعی بر این است که همه مساجد به این سمت حرکت کنند.

وی هدف از تشکیل این قرارگاه را در مساجد حفظ مسجد و هم افزایی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در این راستا باید در ارکان مساجد هم افزایی به وجود آید و همه برنامه‌ها بر محور مساجد باشد.

انتهای پیام/

نظر شما