شناسهٔ خبر: 22568475 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

فضای فیلترینگ، توقیف و بستن جواب نمی‌دهد

R1372/P1014143/S2,41/CT12

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت: معتقدم کارهای ایجابی بهتر هستند و فضای فیلترینگ، توقیف و بستن نشان داده است جواب نمی‌دهد و اتفاقاً جواب معکوس می‌دهد. سالم‌سازی، ایمن‌سازی و مفیدسازی فضای مجازی کار مفیدی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، "مصطفی کواکبیان" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، امروز در آخرین روز از برگزاری نمایشگاه در مصلای امام خمینی(ره) تهران حضور یافت و در سخنانی در استودیو نمایشگاه گفت: "قصد مقایسه ندارم اما چون غرفه‌ای در نمایشگاه مطبوعات داشتیم و من مدیر مسئول یک روزنامه محلی و یک روزنامه سراسری هستم واقعیت این است که نشاط و هیجان نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال را بیشتر از نمایشگاه مطبوعات یافتم. فضای مجازی روز به روز زنده‌تر و روزآمدتر می‌شود و من به دست‌اندرکاران نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و وزارت ارشاد تبریک می‌گویم".

وی همچنین درباره طرح سما گفت: "غیر از طرح سما وزارت ارشاد طرح شامد را نیز دارد که طبق این طرح هر کس با هویت و شناسنامه مشخص بخواهد محتوائی تولید کند و به اطلاع مخاطبانش برساند می‌تواند از این طرح بهره‌مند شود. معتقدم کارهای ایجابی بهتر هستند و فضای فیلترینگ، توقیف و بستن نشان داده است جواب نمی‌دهد و اتفاقاً جواب معکوس می‌دهد. سالم‌سازی، ایمن‌سازی و مفیدسازی فضای مجازی کار مفیدی است".

کواکبیان با بیان اینکه "آماری که دیدم نشان از حضور بالای 500 مرکز در این نمایشگاه دارد"، گفت: 130 هزار کانال و سایت در بخش‌های مختلف شامد دریافت کرده‌اند و برای این موفقیت به وزارت ارشاد تبریک می‌گویم.

وی همچنین درباره راههای ترغیب غرفه‌داران خارجی برای حضور در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت: "ایرانیان از هوش برتر برخوردار هستند و ما باید کاری کنیم که فناوریهای به‌روز کشورهای دیگر در این حوزه را دعوت به حضور در نمایشگاه کنیم".

انتهای پیام/*

نظر شما