شناسهٔ خبر: 22568368 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی‌آنالایز | لینک خبر

اعزام ۱۴ استارتاپ ایرانی به تله‌کام آذربایجان

صاحب‌خبر -

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از حمایت استارتاپهای ایرانی برای حضور در نمایشگاه تله کام آذربایجان (باکوتل ۲۰۱۷) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ملک مدیرکل امور بین الملل و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این باره گفت: «نمایشگاه باکوتل» یکی از رویدادهای مهم صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات در منطقه قفقاز است که امسال بیست و سومین دوره آن برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه ۵ تا ۸ دسامبر برابر با ۱۴ تا ۱۷ آذرماه در باکو برگزار می شود، افزود: با رایزنی های انجام شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در راستای حمایت دولت از کسب و کارهای نوپا، شرکت هایی از بخش خصوصی حوزه ICT ایران در این نمایشگاه شرکت می کنند.

ملک از حمایت وزارت ارتباطات برای حضور استارتاپ های ایرانی در نمایشگاه باکوتل ۲۰۱۷ خبر داد و گفت: حضور ۱۴ شرکت ایرانی در این نمایشگاه قطعی است.

این مقام مسئول در وزارت ارتباطات خاطرنشان کرد: در جهت حمایت از بخش خصوصی، با هماهنگی های انجام شده با طرف خارجی، فضای رایگان در اختیار شرکت های خصوصی ایرانی و علاقمند برای حضور در این نمایشگاه قرار می گیرد تا با عرضه توانمندی ها و محصولات خود، بتوانند فرصتی برای بازاریابی و ارایه محصولات خود در اختیار گیرند.

نظر شما