شناسهٔ خبر: 22567321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری همایش وقف و روحانیون در شهرستان نهاوند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند، از برگزاری همایش وقف و روحانیون امروز در شهرستان نهاوند خبرداد.

صاحب‌خبر -

برگزاری همایش وقف و روحانیون در شهرستان نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام فیض الله اسدپور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند به خبرنگار خبرگزاری شبستان در همدان گفت: همایش وقف و روحانیون با حضور تمام علما و روحانیون شهرستان نهاوند امروز همزمان با سومین روز از دهه وقف برگزار می شود.

وی تصریح کرد: اجرای امینانه نیات، احیاء و شناسایی موقوفات ، ثبت وقف های جدید در بین اقشار مختلف مردم از جمله رسالت های اوقاف و امور خیریه است که باید با دقت و سرعت بیشتری انجام شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف را از وظائف روحانیون برشمرد و ابراز داشت: طلاب و روحانیون به عنوان مبلغان مکتب اسلام، باید در زمینه ترویج سنت حسنه وقف تلاش جدی داشته باشند.

حجت الاسلام فیض الله اسدپور در چهارمین روز از دهه وقف همزمان با سراسر استان مراسم عزاداری امام رضا (ع) در سطح بقاع متبرکه شهرستان نهاوند برگزار می شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند اذعان کرد: همچنین همایش یاوران وقف با هدف تجلیل از واقفین خیراندیش، خدام و هیات امنای بقاع متبرکه در این شهرستان برگزار می شود.

وی افتتاح بنای امامزاده محسن بدیع الزمان (ع) را در ششمین روز از دهه وقف خبرداد و افزود: برگزاری مراسم عزاداری در بقاع متبرکه این شهرستان از دیگر برنامه های دهه وقف است.

انتهای پیام/ص.ف

 همایش وقف و روحانیون در نهاوند

نظر شما