شناسهٔ خبر: 22567281 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درخواست پلیس آگاهی قم از مردم برای شناسایی کلاهبردار متواری

قم- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: بر اساس درخواست مقام قضایی این استان مبنی بر انتشار تصویر یک کلاهبردار متواری، از هموطنان درخواست می شود در صورت شناسایی اطلاعات خود را در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قم قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی روز شنبه در گفت و گویی افزود: نامبرده با حضور در کنار دستگاه های خودپرداز و پرداخت مبلغی به صورت نقدی به مراجعه کنندگان از آن ها درخواست انتقال مبلغ مذکور به کارت دیگران را داشته و در این عملیات بانکی با گذاشتن صفر اضافی از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری می شد.
وی اضافه کرد: شهروندان می توانند در صورت شناسایی صاحب عکس موضوع را از طریق شماره تلفن های 2182715-025، 2182739-025 و 2182749-025 در اختیار کارآگاهان این پلیس قرار دهند.

** کشف 500 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر قم و تهران
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم نیز گفت: 500 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر قم و تهران بزرگ کشف شد.
سرهنگ غلام عباس بلفکه در گفت و گویی افزود: در پیگیری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه تریلی هوو مقدار قابل توجهی مواد مخدر را به صورت جاسازی در داخل بار نئوپان از استان های شرقی کشور به قم منتقل کند.
وی با بیان این که این موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم و تهران بزرگ قرار گرفت، ادامه داد: ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی سه اکیپ تلفیقی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم و تهران بزرگ به محورهای مواصلاتی استان اعزام شد.
وی خاطرنشان کرد: با کنترل تردد خودروها سرانجام خودرو مذکور در یکی از محورها شناسایی و نسبت به تعقیب نامحسوس خودرو تا محل تخلیه بار اقدام شد.
بلفکه ادامه داد: در حالی که متهم قصد تخلیه مواد مخدر را در یک گاراژ داشت ماموران در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شده و نامبرده را به همراه همدستش دستگیر کردند.
وی گفت: طی بازرسی از خودرو حدود 500 کیلوگرم تریاک کشف و متهمان نیز در نهایت به انضمام پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.
/2085/ 1175 تنظیم کننده: سمیه حیدری ** انتشار: رضا علیمحمدی

نظر شما