شناسهٔ خبر: 22567254 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری مسابقات مارپیچ بزرگ در پیست اسکی شابیل مشگین‌شهر

پیست اسکی شابیل مشگین شهر به دلیل برخورداری از طول، ارتفاع و شیب مناسب می تواند میزبان خوبی برای مسابقات اسکی مارپیچ بزرگ باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی خرم‌ دوست رئیس هیأت اسکی استان اردبیل در دیدار با مسؤولان و ورزشکاران هیأت اسکی شهرستان مشگین‌شهر، اظهار کرد: برخورداری از زیرساخت های مجهز از جمله لازمه‌های پیشرفت در هر رشته ورزشی بوده و در این مسیر با همت و حمایت بخش خصوصی و مسؤولان اجرایی می‌توان گام‌های ارزنده ای را برای نیل به اهداف در دست اجرا برداشته و به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت.

وی افزود: توسعه گردشگری ورزشی از جمله موارد بسیار مهمی بوده که در تمامی کشورهای جهان بر روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند و در این مسیر یک دفتر اختصاصی با حضور کمیته مشترک از مجموعه‌های مرتبط با حمایت مجموعه پل معلق مشگین‌شهر دایر خواهد شد.

رئیس هیأت اسکی استان اردبیل تصریح کرد: با انجام رایزنی و توافقات اولیه، آماده‌سازی پیست اسکی در منطقه شابیل مشگین‌شهر نهایی شده و به زودی با حضور کارشناسان و تأمین امکانات مورد نیاز نسبت به استانداردسازی پیست اسکی شابیل اقدام خواهد شد.

خرم‌دوست افزود: پیست شابیل به دلیل برخورداری از طول، ارتفاع و شیب مناسب از قابلیت میزبانی مسابقات اسکی مارپیچ بزرگ برخوردار است و در صورت تجهیز این مکان ورزشی، شرایط میزبانی از مسابقات مهم اسکی در این منطقه فراهم خواهد شد.


انتهای پیام/ع

پیست اسکی شابیل استانداردسازی می شود

نظر شما