شناسهٔ خبر: 22567189 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله کعبی:

زندگی بدون اعتقاد به توحید و معاد دنیا را به جهنم تبدیل می کند

آیت الله کعبی با اشاره به اینکه اسلام دعوت به حیات و زندگی حقیقی را به مردم داده است، گفت: زندگی بدون توحید و بدون اخلاق و اعتقاد به معاد و قیامت دنیا را به جنگل و جهنم تبدیل می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در دیدار اهالی منطقه مسیر تصفیه اهواز ضمن تسلیت رحلت جانسوز نبی اکرم (ص) و شهادت جانسوز امام حسن مجتبی و امام رضا(علیهم السلام) با گرامی داشت یاد مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید نور موسوی از علمای منطقه ابراز داشت: اگر بخواهیم ببینیم که اسلام در بعثت رسول اکرم(ص) چه چیزهایی را برای مردم به ارمغان آورد در واقع می توان گفت که اسلام دعوت به حیات و زندگی حقیقی را به مردم داده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: حیات بدون توحید و بدون اخلاق و اعتقاد به معاد و قیامت و بی آنکه حرکتی برای تطبیق عدل و بخشش و رحمت باشد، دنیا را به جنگل و جهنم تبدیل می کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: پروردگار متعال، رسول اکرم را رحمة للعالمین قرار داد چرا که اگر مردم به تعالیم اسلام حقیقی و اصیل توجه و عمل کنند این رحمت فراگیر می شود.

آیت الله کعبی ادامه داد: اگر مردم به تعالیم اسلام حقیقی و اصیل توجه و عمل نکنند و در ظاهر و به اسم مسلمان باشند و هر کس به تصمیم خویش عمل کند و به دستورات دین مبین بی اعتنا باشند و دربرخورد با یکدیگر به هم ظلم کنند و هرکس که قویتر باشد حق را به نفع خود مصادره کند، این به معنای این است که ما به تعالیم اسلام توجه و عمل نمی کنیم و فقط در ظاهر مسلمانیم./9456/د103/ب1

نظر شما