شناسهٔ خبر: 22567041 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

481 برنامه توسط بسیجیان در سیستان و بلوچستان اجرا شده است

به گزارش ایرنا سردار حسین معروفی روز شنبه در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج سیستان و بلوچستان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان اظهار

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا سردار حسین معروفی روز شنبه در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج سیستان و بلوچستان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان اظهار داشت: با تشکیل سه قرارگاه پیشرفت و آبادانی، محرومیت زدایی و جواد الائمه(ع)، کارهای خوبی در منطقه انجام شده است.
وی افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در پنج دهستان در شمال و پنج دهستان در جنوب سیستان و بلوچستان در حال خدمات رسانی است و همچنین قرارگاه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی سپاه در قالب بسیج سازندگی با رویکرد جدید فعالیت می کند.
وی ادامه داد: 500 طرح در حوزه قرارگاه محرومیت زدایی از طریق ویدئو کنفرانس روز سه شنبه در سراسر سیستان و بلوچستان افتتاح می شود.
وی اظهار داشت: قرارگاه جواد الائمه(ع) نیز در حوزه برطرف کردن معضلات اجتماعی از جمله حاشیه نشینی فعالیت دارد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: جذب 110 هزار بسیجی در حوزه های عادی، فعال و کادر، اصلاح و تقویت حلقه های صالحین(پنج هزار و 738 حلقه)، ساماندهی بحث سربازی 16 تا 18 هزار طلبه اهل سنت استان در قالب پایگاه تقریبی شهید شوشتری، برگزاری کنگره ملی شهدا در بهمن امسال و کمک به زوار پاکستانی از مرز میرجاوه تا شلمچه از مهمترین اقدامات سپاه به حساب می آیند.
سردار معروفی افزود: تلاش داریم تا اوایل سال آینده 61 واحد فرهنگی ورزشی با تجهیزات کامل در اختیار مردم سیستان و بلوچستان قرار گیرد.
رئیس ستاد هفته بسیج سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: 143 عنوان برنامه در هزار و 741 رده مقاومت ویژه این هفته در استان برگزار می شود.
سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری اظهار داشت: در مجموع این تعداد شامل 107 برنامه با رویکرد اجتماعی و محرومیت زدایی، 31 برنامه مربوط به فضای مجازی، سه برنامه دفاعی و رزمایشی و 2 برنامه کلان اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: افتتاح 500 طرح محرومیت زدایی، برگزاری 21 کارگاه و کلاس آموزشی، اعزام یک روزه 2 هزار نفر از گروه های جهادی به مناطق محروم، همایش های آسیب های اجتماعی و حقوقی، رقابت های ورزشی، کارگاههای علمی و فناوری، تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت و اعزام 60 نفر از منتخبان بسیجی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب از شاخص ترین برنامه های هفته بسیج در استان است.
به گزارش ایرنا فرماندهان لشکر، تیپ، گردان و گروههای مختلف بسیجی سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج امروز/شنبه/ با آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان دیدار کردند.
29 آبان تا پنجم آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی

نظر شما