شناسهٔ خبر: 22566814 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

پانا گزارش میدهد/

پیگیری بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی و مرکز جامع سرطان در استان همدان

استاندار همدان ضمن اشاره به تصویب بیمارستان 950 تخت خوابی در سفر رییس محترم جمهوری گفت: بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی و مرکز جامع سرطان را با مشارکت خیرین دنبال می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا همدان، محمدناصر نیکبخت در دیدار با نخبگان بسیجی استان گفت: آنچه در بازدید از مناطق زلزله زده دیدیم ابراز رشادت، بشر دوستی و خصوصیات یک مسلمان شایسته از سوی ایرانیان عزیز بود.

وی ضمن تشکر از کمک رسانی دلسوزانه مردم به زلزله زدگان کرمانشاه، گفت: همه مردم ایران بخصوص مردم عزیز همدان کمکهای خود را به زلزله زدگان می رسانند. رادیوهای بیگانه درباره کمک رسانی و خدمات سپاه همدان مطالب نادرست می گویند ما در آنجا فعالیتهای سپاه را از نزدیک دیدیم و این رشادتها را تحسین می کنم.

استاندار همدان به ارتش بیست میلیونی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی پدیده های بسیاری با خود داشت و یکی از پدیده های ارزشمند، تشکیل سازمان بسیج و ارتش بیست میلیونی به فرمان امام ( ره ) بود که امروز برای کشور ما پشتوانه ای ارزشمند است و دنیا نیز از آن الگو برداری می کند.

نیکبخت گفت: اگر مقاومت مردم پایه و ترویج تشکیل بسیج توسط سردار همدانی نبود هم سوریه و هم عراق سقوط می کردند.اگر این همه حسادت و عصبانیت توسط دشمن وجود دارد به دلیل پایداری مردم در دفاع مقدس و پایداری و پشتیبانی امروز از نظام است.

استاندار همدان به پیشرفت استان همدان در بخش کشاورزی اشاره کرد و اظهار کرد: باید در کشاورزی به سمت افزایش راندمان با ترویج بهترین کشت، آبیاری مدرن و اصلاح الگوی کشت و کشتهای گلخانه ای برویم.

وی افزود: 1500 میلیارد تومان پول برای ارائه تسهیلات و اشتغالزایی داریم. آمار مرکز ایران درباره ایران رسمی است و نظرات دیگر هم محترم است اما نرخ رسمی را مرکز آمار ایران معرفی می کند. البته نرخ بیکاری هرچقدرباشد باید برای اشتغال زایی تلاش کنیم .

نیکبخت گفت: اهالی رسانه یک تعاونی فراگیر تشکیل دهند و برنامه ریزی برای اجرای طرح ارائه کنند، تسهیلات آن را تامین می کنم و از ادارات می خواهم حمایت کنند.

استاندار همدان ضمن اشاره به پیشرفت بیمارستان سازی در استان اظهار کرد: وضع بیمارستان سازی در استان خیلی خوب است در سفر رییس محترم جمهوری ۹۵۰ تخت بیمارستانی مصوب شد که برخی بیمارستانها افتتاح شد و برخی در حال تکمیل است. بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی و مرکز جامع سرطان را با مشارکت خیرین دنبال می کنیم. عقب افتادن کارانه پزشکان را پیگیری می کنیم. طرح تحول نظام سلامت، طرح بسیار خوبی است و باید کمک شود، امیدواریم مشکل بزودی حل شود.

وی گفت: در شاخص های اقتصاد مقاومتی ، استان بسیار خوب عمل کرده است. شرکتهای دانش بنیان خوبی در همدان داریم البته راضی نیستم و باید بیشتر کار کنیم، در حوزه دانش بنیان اعتبار کم نداریم. هر چقدر به شرکتهای دانش بنیان برسیم ، کار درستی کردیم زیرا دانش را روی زمین می آورد و ثروت ایجاد می کند.

نیکبخت گفت:  سه شرکت گیاهان دارویی در استان داریم. سرمایه اجتماعی ما نیروی انسانی است. نفت و گاز و منابع زیر زمین سرمایه نفرین شده هستند و سرمایه مبارک نیروهای انسانی، اندیشه و فکر انسان است.

نظر شما