شناسهٔ خبر: 22566749 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تأکید استاندار فارس بر ضرورت ساماندهی سریع مجموعه‌ی فرهنگی و هنری سعدیه

نمایندگی فارس

استاندار فارس ساماندهی سریع مجموعه فرهنگی سعدیه به فراخور نام و نشان شیخ اجل سعدی شیرازی خواستار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، «اسماعیل تبادار» در بازدید از مجموعه فرهنگی سعدیه گفت: سعدی از مشاهیر بزرگ جهان و موجب فخر کشور عزیزمان ایران خصوصاً شهر شیراز و بسترساز جایگاه ویژه ای برای این شهر است.

وی با تأکید بر این‌که گردشگری یکی از پتانسیل‌های مهم استان در راستای ایجاد اشتغال، پویایی اقتصادی و توسعه پایدار است از همه دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگی و هنری، گردشگری خواست که به طور مداوم با ایجاد یا بهبود شرایط اجتماعی، کالبدی و توسعه منابع، زمینه و بستر لازم برای جلب مشارکت عمومی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در این حوزه را بیش از گذشته فراهم کنند.

استاندار فارس با بیان این‌که برنامه‌ریزی صحیح یعنی برنامه‌ریزی برای مردم و افزایش کیفیت زندگی، پیگیری‌های مجدانه و مستمر را موجب رونق گردشگری در استان دانست و تشکیل جلسات ماهانه کارگروه تخصصی فرهنگی و گردشگری به ریاست استاندار را ضروری دانست.

تبادار گفت: در پرتو تشکیل جلسات منظم و ارائه راهکارهای عملی، مسیر بروز حداکثر توان نیروی انسانی، ایجاد اشتغال و ارتقاء سطح خدمات در همه حوزه‌های فرهنگی هنری و گردشگری هموار خواهد شد.

استاندار فارس هم‌چنین نسبت به تعیین تکلیف و ساماندهی پروژه‌های تالار بزرگ شهر، باغ موزه مشاهیر، موزه پاسارگاد و مجموعه‌های فرهنگی سعدی و زندیه شیراز تأکید کرد و از مدیران ذیربط خواست تا با بها دادن به مشارکت‌های مردمی هرچه سریع‌تر نسبت به برطرف کردن مشکلات و بازدارنده‌های این پروژه‌ها اقدام کنند.

         
انتهای پیام

نظر شما