شناسهٔ خبر: 22565881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس تاکید کرد؛

جذب نیروی ماندگار در حوزه بهداشت و درمان

خبرگزاری شبستان: رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس بر تامین نیروی انسانی ماندگار در مراکز بهداشتی و درمانی استان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی دفتر مجمع نمایندگان استان، حسین هاشمی تختی در نشستی که با حضور استاندار و اعضای هیئت امناء و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد ضمن تشکر از تلاش های مجدانه مجموعه بهداشت و درمان در استان بیان کرد: همه با هم کمک کنیم تا مشکلات بهداشت و درمان مردم هرمزگان حل شود.

 

وی در ادامه جذب نیرو در استان را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: باید از نیروهای انسانی ماندگار در حوزه بهداشت و درمان استفاده کنیم تا پس از چند سال شاهد خروج این نیروها از استان نباشیم .

 

نماینده مردم هرمزگان در مجلس، با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت برای ارتقاء سطح بهداشت و درمان در استان استفاده کنیم عنوان کرد: خیرین ما در حوزه ی سلامت آمادگی خود را برای کمک به این بخش اعلام کردند و هم اکنون با تمام قوا برای انجام کار به صحنه آمدند تا تحولی بزرگ در بخش بهداشت و درمان هرمزگان رقم بخورد.

 

هاشمی تختی میانگین شاخص بهداشت و درمان در هرمزگان را پایین تر از میانگین کشوری دانست و ادامه داد : استان هرمزگان در این حوزه نیازمند تحول بزرگ و حرکت جدی مسئولین است تا هر چه زودتر بتوانیم نیازهای این استان را به میانگین کشوری برسانیم.

 

عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید متولیان این حوزه و دیگر مسئولین مربوطه تلاش کنند که تجهیزات پزشکی، بهداشتی و درمانی استان کامل و متخصصان نیز در استان فعال تر از قبل حضور داشته تا اعتماد عمومی مردم جلب شده و بجای عزیمت به شهرهای اطراف، در استان به درمان خود ادامه دهند.

 

رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان ادامه داد: باید مطالعه و کار، کارشناسی انجام شود چرا مردم برای درمان به شهرهای دیگر عزیمت می نمایند و هزینه درمان در آن شهر ها از هرمزگان پایین تر و کیفیت درمان بهتر است.

 

وی در پایان اظهار کرد: باید مراکز بهداشتی و درمانی ما در استان ارتقاء و سطح دانش و آگاهی مردم در این حوزه بیشتر شود تا در آینده بتوانیم برای پیشگیری از بیماری و داشتن جامعه ای سالم گامی بلند  برداریم .

 

 

نظر شما