شناسهٔ خبر: 22565862 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سه‌شنبه، پایان زمان تکمیل ظرفیت‌ دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی‌

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مرحله تکمیل ظرفیت مؤسسات غیردولتی و دانشگاه پیام نور روز سه‌شنبه 30 آبان ماه پایان می‌پذیرد.

صاحب‌خبر -

سه‌شنبه پایان زمان تکمیل ظرفیت‌ دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی‌ حسین توکلی‌ مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی‌ پیش‌بینی شده تکمیل ظرفیت‌ پذیرش رشته‌های تحصیلی آزمون‌ سراسری سال 96 مؤسسات‌ غیردولتی  و دانشگاه‌ پیام نور که از 29 مهر‌ ماه آغاز شده است تا پایان روز سه‌شنبه 30 آبان ماه ادامه دارد.

 وی بیان کرد: در مرحله تکمیل ظرفیت‌ حتی داوطلبانی‌ که در مرحله انتخاب رشته‌ ثبت‌نام نکرده‌ نیز می‌توانند در تکمیل ظرفیت‌ کد رشته‌ محل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و همچنین داوطلبان باید‌ با در دست داشتن مدارک لازم به محل قبولی خود مراجعه‌ کنند‌.

 مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور با بیان اینکه داو‌طلبانی که تا پایان 31 شهریور ماه 96 مدرک دیپلم متوسطه نظام قدیم‌ و یا پیش‌دانشگاهی نظام جدید خود را اخذ کرده می‌توانند در این مرحله از تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور و مؤسسات‌ غیردولتی شرکت‌ کنند‌، افزود: اگر امکان تشکیل کلاس‌ برای آن دسته از داوطلبان‌ برای ترم‌ دوم سال تحصیلی 97-96 باشد‌ داوطلبان علاقمند باید‌ تا پایان 30 بهمن‌ ماه 96 مدرک‌ دیپلم متوسطه نظام قدیم و یا پیش‌دانشگاهی نظام جدید خود را اخذ کرده باشند تا اجازه‌ تحصیل به این افراد‌ داده شود‌.

 توکلی با اشاره به اینکه ثبت‌نام داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت‌ این دوره مشروط‌ است، عنوان کرد: همه داوطلبان‌ فقط‌ می‌توانند در یک کدرشته‌ محل و یا گروه آزمایشی شرکت کنند‌ و تأیید نهایی‌ آن به وسیله سازمان سنجش‌ به منزله‌ دانشجو شدن آنها در مؤسسات غیردولتی‌ و دانشگاه پیام نور مد نظر‌ است.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور با بیان اینکه داوطلبان‌ مرد از نظر نظام وظیفه نباید هیچ گونه منعی داشته باشند، تأکید کرد: هزینه ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت 20 هزار تومان است که به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش و آموز کشور انجام می‌شود.

 توکلی یادآور شد: افرادی که در شهریور ماه 96 جزء پذیرفته‌شدگان نهایی دانشگاهی بودند چنانچه در این مرحله متقاضی ثبت‌نام باشند‌ قبولی‌ آنها لغو می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

اعلام زمان پایان مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور

نظر شما