شناسهٔ خبر: 22565452 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

ملی پوشان کشتی آزاد امید به «کشتی ایرانی» می آیند

برنامه تخصصی کشتی ایرانی با موضوع وضعیت تیم ملی کشتی آزاد امید در مسابقات جهانی لهستان، شنبه 27 آبان از ساعت 14:55، به صورت زنده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد . رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به مناسبت درگذشت آیت الله حائری شیرازی، در پیامی، فقدان این عالم وارسته را تسلیت گفت. مهران مدیری در برنامه تلویزیونی دورهمی میزبان گروه موسیقی «دال» بود. برنامه تلویزیونی «سروستان» سه‌شنبه شب 28 آذرماه با حضور نمایندگان مردم شهرهای استان خوزستان در خانه ملت، از شبکه «شما» پخش شد. «چشم شب روشن» به صورت ویژه برنامه در شب یلدای از ساعت ۲۲ آغاز و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت. در برنامه گزارش هفتگی مهم ترین تحولات سیاسی منطقه و جهان در یک هفته گذشته مرور می شود. شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران میزبان فیلم های تلویزیونی و سینمایی در آخرین روز فصل پاییز و نخستین روز زمستان هستند. برنامه عطر عاشقی جمعه اول دی ماه با موضوع «بایسته های حکومت مهدوی» بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود. مناظره امشب مجله علوم انسانی شبکه چهار سیما امشب با موضوع «بودن یا نبودن کنکور» برگزار می شود. در آستانه شب یلدا، برنامه تحلیلی ثریا میزبان مهمانان ویژه ای خواهد بود. برنامه تلویزیونی «دورهمی» در ویژه برنامه شب یلدا، اولین یلدای زندگی مشترک علی اوجی و نرگس محمدی را جشن می‌گیرد. شبکه های سیما همگام با سنت دیرینه ایرانیان با دعوت از هنرمندان، خوانندگان، ورزشکاران و چهره های محبوب و مردمی شادترین شب نشینی سال را به خانه مردم می برند. مسابقه استقلال تهران – ایرانجوان بوشهر، چهار شنبه 29 آذر از ساعت 14:30 به صورت زنده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد. نسیم ادبی بازیگر سینماو تلویزیون که در سریال شهرزاد نقش «حمیرا« خواهر شهرزاد را بازی می کند، در اینستاگرامش از حضور ترانه علیدوستی در پشت صحنه نمایشش عکس جالبی منتشر کرد. مهران احمدی بازیگر سینما و تلویزیون اینستاگرامش را باعکسی از اولین فیلم خود در مقام کارگردان به نام «مصادره» به روز کرد که در آن رضا عطارن با استایل جالبی حضور دارد. برنامه تلویزیونی «دورهمی» در ویژه برنامه شب یلدا، اولین یلدای زندگی مشترک علی اوجی و نرگس محمدی را جشن می‌گیرد. صدایش تداعی یک دنیا قصه و حکایت و ضرب‌المثل‌های قدیمی و رنگارنگ است و سیمایش خاطره‌ای خوش و همیشه ب

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه سه سیما، با توجه برگزاری مسابقات کشتی امید جهان در شهر بید گوشچ لهستان، مجموعه برنامه کشتی ایرانی میزبان مجتبی گلیج و حمید رضا زرین پیکر ، ملی پوشان تیم ملی آزاد امید اعزامی به مسابقات جهانی لهستان خواهد بود و به بررسی آخرین وضعیت تیم ملی کشتی آزاد امید می پردازد.

گزارش از اردوی تیم ملی کشتی آزاد امید، گفتگو با کشتی گیران و مربیان و همچنین گزارش از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور در گروه «ج» که در شهر رشت چهارشنبه و پنجشنبه گذشته برگزار شد، از بخش های دیگر این برنامه می باشد.

اجرای این برنامه برعهده صدرالدین کاظمی است.

مجموعه برنامه «کشتی ایرانی» به تهیه کنندگی سعید اصغری، کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما است که تحلیل و بررسی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی کشوری، بین المللی و جهانی را برعهده دارد.

این برنامه شنبه ها حوالی ساعت 15:00 روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد.

نظر شما