شناسهٔ خبر: 22562550 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حریفان ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را شما پیش بینی کنید

پیش بینی تیم‌های هم گروه ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از جذابیت بالایی برخوردار است و شما می‌توانید کشور‌های احتمالی همگروه با ایران را مشخص کنید.

صاحب‌خبر -

حریفان ایران در جام جهانی 2018 روسیه را شما پیش بینی کنیدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جام جهانی 2018 روسیه درحالی از 24 خرداد 1397 در روسیه آغاز می شود که حضور تمامی تیم ها در این مسابقات قطعی شده و آنها باید 10 آذر در کاخ کرملین منتظر  شناسایی حریفان شان در بزرگترین آوردگاه فوتبالی جهان باشند.

32 تیم راه یافته به جام جهانی به شرح زیر است:

۱ - روسیه (میزبان)

۲ - ایران ۳ - کره جنوبی ۴ - ژاپن ۵ - عربستان سعودی 6 - استرالیا (آسیا)

7 - تونس 8 - نیجریه 9 - مراکش 10 - سنگال 11 - مصر (آفریقا)

12 - مکزیک 13 - کاستاریکا 14 - پاناما (آمریکای شمالی)

15 - برزیل 16 - اوروگوئه 17 - آرژانتین 18 - کلمبیا 19 - پرو (آمریکای جنوبی)

20 - فرانسه 21 - پرتغال 22 - آلمان 23 - صربستان 24 - لهستان 25 - انگلیس 26 - اسپانیا 27 - بلژیک 28 - ایسلند 29 - سوئیس 30 - کرواسی 31 - سوئد 32 - دانمارک (اروپا) تیم‎هایی هستند که به صورت مستقیم به جام جهانی 2018 صعود کردند.

قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه در تاریخ یک دسامبر 2017 مصادف با 10 آذر 1396 در کاخ کرملین مسکو برگزار خواهد شد و تیم ها رقیبان یکدیگر را خواهند شناخت.

ایران در نخستین دوره حضورش در جام جهانی با تیم های پرو، اسکاتلند و هلند همگروه بود و در پایان با یک تساوی مقابل اسکاتلند در رده چهارم قرار گرفت و از گردونه مسابقات حذف شد.

در سال 1998 نیز ایران با آمریکا، آلمان و یوگسلاوی همراه بود که با پیروزی مقابل آمریکا در رده سوم قرار گرفت و حذف شد. در جام جهانی 2006 نیز شاگردان برانکو باید با آنگولا، مکزیک و پرتغال صف آرایی می کردند که در پایان تنها یک تساوی مقابل نماینده آفریقا کسب کردند و به ایران بازگشتند.

در جام جهانی 2014 برزیل نیز شاگردان کی روش باید به مصاف تیم های نیجریه، آرژانتین و بوسنی هرزگوین می رفتند و در پایان مسابقات تنها یک امتیاز مقابل شاگردان استفان کشی کسب و از جام جهانی خداحافظی کردند.

حال جام جهانی نزدیک است و از شما مخاطبان گرامی باشگاه خبرنگاران جوان درخواست داریم تا همگروهی های ایران در جام جهانی 2018 روسیه راحدس بزنید و اگر موفق شوید 2 تیم از همگروهی های ایران را درست پیش بیبنی کنید، خبرنگار افتخاری سرویس ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان می شوید و می توانید پس از بازی های ایران، تحلیل های خود را برای ما ارسال کنید تا آنها را با نام خودتان در سایت YJC منتشر کنیم.

 با توجه به مشخص شدن سیدبندی ها، از گلدان A یک تیم به عنوان سرگروه مشخص خواهد شد و در سید 2 نیز کشورهای صاحب نام اروپایی و آمریکایی حریف ما خواهند بود. به دلیل حضور ایران در گلدان 3 هیچ کشوری از این گروه حریف ما نخواهد شد و چون 4 تیم آسیایی در سید 4 قرار دارند، از میان تیم های صربستان، مراکش، پاناما و نیجریه یک تیم حریف ما خواهد شد.

سید یک

روسیه (میزبان)، آلمان، برزیل، لهستان، بلژیک، آرژانتین، فرانسه و پرتغال

سید دو

اسپانیا، انگلیس، کلمبیا، سوییس، مکزیک، اروگوئه، کرواسی و پرو

سید سه

ایران، سوئد، تونس، مصر، سنگال، کاستاریکا، ایسلند و دانمارک

سید چهار

استرالیا، ژاپن، نیجریه، مراکش، عربستان، کره جنوبی، پاناما و صربستان

توضیحات فوق می تواند حالت های مختلفی را از قرعه کشی و گروه ایران  مشخص کند و از تاریخ انتشار خبر تا 10 آذرماه فرصت دارید گروه های قابل پیش بینی خود را برای ما در بخش نظرات  این خبر منتشر نمائید، دوستانی که از بین 3 تیم هم گروه ایران 2 تیم را درست پیش بینی کنند می توانند به صورت غیر حضوری در گروه ورزش باشگاه خبرنگاران به صورت خبرنگار افتخاری ماهیانه یک مطلب برای انتشار ارسال نمایند.

انتهای پیام/

 همگروهی های ایران در جام جهانی را شما پیش بینی کنید

نظر شما