شناسهٔ خبر: 22559568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه خبر داد و گفت: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی، روز جمعه در مصلی‌های نماز جمعه استان دایر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از سایت خبری امداد، هدایت صفری با بیان این‌که جان باختن چند تن از هموطنان طی حادثه زلزله کرمانشاه، موجب تاسف و تالم شدید شهروندان نوع‌دوست زنجانی شده است، گفت: آلام ناشی از وقوع این حادثه، فوت پدر و مادر و سایر اعضای برخی خانواده‌ها، بی‌سرپرستی کودکان و پیامدهای روحی و روانی ناشی از آن دغدغه همه مسئولان است. از این‌رو کمیته امداد هم مانند سایر دستگاه‌ها برای کاهش تبعات ناشی از این زلزله از هیچ خدمتی فروگذار نیست و دست یاری خیران را به گرمی می‌فشارد.

 

وی در خصوص میزان کمک‌های جمع‌آوری شده برای مناطق زلزله زده کرمانشاه، ادامه داد: تا به امروز 230 میلیون ریال برای این منظور جمع‌آوری شده است که 120 میلیون ریال کمک‌های مردمی و 110 میلیون ریال از جانب کارکنان کمیته امداد را شامل می‌شود.

 

صفری افزود: کمک‌های غیر نقدی جمع‌آوری شده نیز 3 دستگاه کامیون، 2 دستگاه نیسان وانت، همچنین چند تخته پتو و اقلام غذایی به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 842 میلیون و 797 هزار ریال را شامل می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 0108640425009 نزد بانک ملی و شماره کارت مجازی 1133-9952-9911-6037 واریز کنند.

 

وی با اشاره به اینکه 38 پایگاه در سطح استان برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی جهت ارسال به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه دایر شده است، خاطرنشان کرد: 16 پایگاه در مراکز نیکوکاری، 22 پایگاه در سطح معابر و 15 پایگاه در دفاتر کمیته امداد استان دایر است.

نظر شما