شناسهٔ خبر: 22558187 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

والورده: هواداران نگران تمدید قرارداد مسی نباشند

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، از هواداران این باشگاه خواست تا نگران تمدید قرارداد لیونل مسی نباشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شما نیوز ، در ماه جولای بود که باشگاه بارسلونا اعلام کرد با این ستاره آرژانتینی برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اما هنوز هیچ نشانه ای از اینکه مسی قراردادش را با باشگاه کاتالانی تمدید کرده، وجود ندارد.

تاخیر در برگزاری رسمی تمدید قرارداد باعث شده تا شایعاتی در مورد آینده مسی منتشر شود و با توجه به اینکه او تا پایان این فصل با بارسا قرارداد دارد، گفته می شود باشگاه های زیادی آماده اند تا در ژانویه با او وارد مذاکره شوند. با این وجود، والورده از هواداران بارسلونا خواست تا نگران خروج مسی از نوکمپ نباشند.

 

او به خبرنگاران گفت:" من به آنها می گویند که نگران نباشند. به بازی مسی نگاه کنید تا متوجه شوید او هم نگران نیست. تماشای بازی او لذت بخش است."

 

 

 

 

بارسلونا فردا میهمان لگانس قرار خواهد گرفت و والورده تاکید کرد که نباید حریف را دست کم بگیرند زیرا لغزش در چنین دیدارهایی می تواند مانند سال گذشته برای شان به از دست دادن قهرمانی لالیگا منجر شود.

 

" آنچه در مورد لگانس باعث نگرانی ما می شود این است که آنها خیلی کم گل می خورند. ما باید تلاش زیادی برای پیروزی بکنیم زیرا این یک دیدار مهم پیش از مقطع مهم پیش از کریسمس است. ما باید در چنین دیدارهایی گوش به زنگ باشیم.

 

ما سال گذشته در چنین  دیدارهایی امتیاز از دست دادیم و این به از دست رفتن لالیگا منجر شد. این دیدار به اندازه دیدار مقابل اتلتیکو مادرید، پرستاره نیست اما باید بدانیم که چقدر می تواند دشوار باشد."

نظر شما