شناسهٔ خبر: 22557927 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

علاقه انگلیسی ها به همگروهی با ایران

رسانه های انگلیسی امیدوارند تا شاگردان ساوت گیت با تیم ملی ایران همگروه شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی کمتر از 7 ماه دیگر به آغاز رقابت های جام جهانی 2018 روسیه باقی مانده است که حضور تمامی تیم ها در این مسابقات قطعی شده و آنها باید 10 آذر در کاخ کرملین منتظر حریفان شان در بزرگترین آوردگاه فوتبالی جهان باشند و ببینند با چه تیم هایی همگروه شده اند.

بسیاری از سایت ها و خبرگزاری ها، اقدام به بررسی گروه بندی احتمالی کردند و بر همین اساس، رسانه معتبر فور فور تو ( four four two )  و دیلی استار درباره بهترین گروه تیم ملی انگلیس نوشتند: از گلدان A روسیه و لهستان بهترین گزینه برای سه شیرها هستند و در سید 3 نیز ایران بهترین حریف است. همچنین در گلدان 4 هم پاناما راحت ترین حریف است.

علاقه انگلیسی ها به همگروهی با ایران

اما در  بدترین گروه ممکن از نظر این رسانه ها، همگروهی با برزیل از سید یک، دانمارک از سید 3 و نیجریه از سید 4 است که از نظر این روزنامه ها در صورت این گروه بندی، انگلیس کار بسیار سختی برای صعود به دور بعد خواهد داشت.

گفتنی است، تیم ملی انگلیس در گلدان A جام جهانی قرار دارد و تیم های ایران، سوئد، تونس، مصر، سنگال، کاستاریکا، ایسلند و دانمارک در سید 3 قرار دارند.

انتهای پیام/

انگلیسی ها دوست دارند با ایران همگروه شوند

نظر شما