شناسهٔ خبر: 22557504 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام:

دشمنان به دنبال تفرقه افکنی و مسموم کردن افکار عمومی هستند

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام گفت: دشمنان ما امروز حتی از جان باختن هموطنان استفاده ابرازی کرده و به دنبال تفرقه افکنی و مسموم کردن افکار عمومی هستند؛ به همین دلیل مردم باید با بصیرت نقشه های شوم آنها را بشناسند و خنثی سازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، عصر امروز در مسجد ثقلین شهر ایلام در مراسمی به مناسبت رحلت رسول الله(ص) اظهار داشت: پیامبر اسلام آئینه تمام نمای جلال و جمال خدا است.

وی افزود: وجود رسول خدا رحمت واسعه برای تمام مردم جهان است و منادی یکتاپرستی و راه راست هدایت به سمت پروردگار است.

حجت الاسلام تقوایی خاطر نشان کرد: پیغمبر اسلام در طول ۲۳ سال مجاهدت در راه خدا برای تبلیغ و نشر دین خدا از هیچ تلاشی دریغ نکردند و در این مسیر متحمل چه آزارهایی که نشدند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام ابراز داشت: پیامبر برای امت خویش از پدر مهربانتر بود و همواره مردم را به محبت و دوستی با یکدیگر دعوت می فرمودند.

وی ادامه داد: ایشان در آخرین سفر حج خود با تعیین جانشین راه درست را برای امت خویش ترسیم کرده و فرمودند که کتاب خدا و اهل بیت من دو رکن اصلی هدایت هستند و غیر آن باطل خواهد بود.

این مدرس حوزه بیان کرد: مبارزه با کفر و ظلم از ماموریت های اصلی نبی مکرم اسلام بود که بر هر مسلمانی واجب است که در مسیر پیامبر با کفر و ظلم در مقابله باشد.

حجت الاسلام تقوایی با اشاره به حادثه زلزله کرمانشاه تاکید کرد: پیامبر عظیم الشان اسلام مردم را به کمک به یکدیگر تشویق می کردند و خود نیز همواره در حال کمک به مردم بودند.

وی یادآور شد: این حادثه غم انگیز و جان باختن عده ای از هموطنان سبب شد که مردم مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر و با الگوگیری از پیامبر خود در صف اول کمک به هموطنان باشند و حماسه ای بزرگ را خلق کنند که نمونه های آن بسیار کم است.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام تصریح کرد: دشمنان ما امروز حتی از جان باختن هموطنان استفاده ابرازی کرده و به دنبال تفرقه افکنی و مسموم کردن افکار عمومی هستند که مردم باید با بصیرت نقشه های شوم آنها را بشناسند و خنثی سازند.

حجت الاسلام تقوایی گفت: حضور سپاه، ارتش و بسیج در کمک به مردم زلزله زده و همچنین مردم سایر استانها جلوه های بسیار زیبای فداکاری و ایثار و نوع دوستی را به نمایش گذاشت./۸۷۹/پ۲۰۲/ب۲

نظر شما