شناسهٔ خبر: 22557209 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضوسازمان تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی:

توافق با ویلکینز آمریکایی برای حدادی و ثمری نهایی شد/ فردا به قصر شیرین می رویم

تهران-ایرنا-سخنگوی سازمان تیم های ملی دو و میدانی گفت: توافقات با مک ویلکینز برای قبول مربیگری احسان حدادی نهایی شده و این مربی به زودی به ایران می آید.

صاحب‌خبر -

تیمورغیاثی با اشاره به اینکه ویلکینزانتخاب حدادی بوده است به ایرنا گفت: درهمین ارتباط فدراسیون به منظورهمراهی با حدادی قهرمان پرتاب دیسک کشورمان مخالفتی با مربیگری ویلکینز نداشته و حمایت لازم را از این انتخاب دارد.
وی با اشاره به اینکه ویلکینز قهرمان المپیک بوده و تعدادی از شاگردانش نیز دربازی های المپیک و جهانی مدال های رنگارنگ کسب کرده اند،اظهارداشت: حدادی مدتی با این مربی کار کرده و از اینکه با او قرار است تمریناتش را ادامه دهد رضایت دارد.
عضو سازمان تیم های ملی دو ومیدانی درپاسخ ادامه داد: دراین مدت با ویلکینز درباره مساله مالی و شرایط برگزاری اردو ها به طورکافی صحبت شده و طرفین دراین رابطه به توافق لازم دست پیدا کردند.
وی درپاسخ به این سئوال که شرایط برگزاری اردوهای حدادی با این مربی چگونه خواهد بود،عنوان کرد: ازآنجا که برگزاری اردوها در یک کشور خسته کننده است، اردوهای حدادی به طور متناوب درایران،آمریکا و اروپا برگزارتا این قهرمان برای رقابت های پیش رو آماده شود.
غیاثی درپاسخ به سئوال دیگری مبنی براینکه آیا ویلکینز تمرینات ورزشکار دیگری از کشورمان را زیر نظر خواهد گرفت،اظهارداشت: قرار است، مربی جدید حدادی،تمرینات علی ثمری پرتاب گر وزنه ایران را نیز برعهده بگیرد.
عضوسازمان تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی با بیان اینکه این تنها مربی خارجی تیم دو و میدانی کشورمان نیست،افزود: سایر ملی پوشان کشورمان از این امکانات که فدراسیون برای آنان درنظر گرفته بهره مند شده اند.
به گفته وی کیوان قنبرزاده دیگر پرتاب گر وزنه ملی پوش کشورمان درراستای این برنامه به روسیه رفته و با مربی روس خود تمرینات آماده سازی را دنبال می کند ورضا مقدم نیزپرتاب گر چکش تیم ملی، تمرینات خود را دراوکراین دنبال می کند.
وی اضافه کرد: همچنین حسن تفتیان دارنده مدال طلای دو 100 متررقابت قهرمانی آسیا 2017 اودیشای هند به منظورتمرینات خود شنبه آینده به فرانسه خواهد رفت.
غیاثی درپاسخ به این سئوال که با این تدارک کسب چه تعداد مدال را از بازی های آسیایی 2018 اندونزی از ورزشکاران اعزامی انتظار دارید،عنوان کرد: چنانچه برنامه های آماده سازی بازیکنان به نحومطلوب برگزار شود و مشکلی درآن پیش نیاید پیش بینی 3 تا 4 مدال از بازی های آسیایی 2018 را داریم.
عضو سازمان تیم های ملی که به منظور کمک به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور بسر می برد دراین ارتباط نیز گفت: امروزیک تیم 12 نفره از فدراسیون که مجید کیهانی رییس فدراسیون و احسان حدادی آن را همراهی می کنند به قصر شیرین رفتیم اما به دلیل ازدحام جمعیت و خدمت رسانی موفق به حضور درمنطه نشده و به کرمانشاه بازگشتیم و فردا(شنبه) ساعت 4 صبح برای کمک به قصر شیرین خواهیم رفت.
ورزشی.**91441823
خبرنگار:سعید قهرمانی** انتشار: طاهره نبی اللهی

انتهای پیام /*

نظر شما