شناسهٔ خبر: 22555258 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

۹ کشته و ۲۱ مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته جاده های کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح تصادفات ۲۴ ساعته گذشته جاده های کشور گفت : در این حوادث ۹ نفر کشته و ۲۱ نفر مجروح شدند.

صاحب‌خبر -
سر هنگ نادر رحمانی در گفتگو با مهر گفت :تصادف یک دستگاه سواری پیکان و اتوبوس ولوو در شمال استان فارس، منجر به کشته شدن ٥ نفر سرنشین پیکان شد.

وی درباره این تصادف که ساعت ١٨:٣٠ پنجشنبه و کیلومتر ٣٠ سروستان اتفاق افتاده، گفت: به گزارش پلیس راه فسا این تصادف به علت تغییر مسیرناگهانی راننده پیکان بوده است. این اتوبوس با ۲۲ نفر مسافر  از مبدا شیراز به مقصد استهبان و متعلق به تعاونی ایران پیما است.

رحمانی، همچنین به تصادف بین یک دستگاه وانت پیکان با پژو ٤٠٥ در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: این تصادف در ساعت ١٥:٣٠ پنجشنبه اتفاق افتاده و ٣ نفر کشته و ٢ نفر مجروح به جای گذاشته است .علت، انحراف به چپ راننده وانت پیکان بوده است.

همدان: تصادف ٢ دستگاه پراید

ساعت ٥:٣٠ صبح جمعه، تصادف ٢ دستگاه سواری پراید، در کیلومتر ٣ قهاوند-کمیجان اتفاق افتاد که این تصادف یک نفر کشته و ٣ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت تصادف، بی توجهی راننده یکی از پرایدها به جلو بوده است.

خراسان جنوبی: سواری جک و تندر ٩٠

این بار تصادف در کیلومتر ٣٢ محور شوشود اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه سواری جک و تندر ٩٠ باهم تصادف کرده اند. تصادف، ساعت ١٧پنجشنبه روی داده که منجر به مجروح شدن ٩ نفر شده است. علت تصادف، رعایت نکردن فاصله طولی توسط راننده جک بوده است.

خراسان رضوی: واژگونی پراید

ساعت ١٣ پنجشنبه، واژگونی یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر ١٠ جاده مشهد-فریمان منجر به مجروح شدن ٥ نفر سرنشین این خودرو شد.علت این تصادف، تخطی راننده پراید از سرعت مطمئنه بوده است.

کهگیلویه و بویراحمد: آمبولانس و پژو

ساعت ٢٢:٣٠ پنجشنبه ، تصادف یک دستگاه آمبولانس و سواری پژو ٤٠٥ در  کیلومتر ٥ محور یاسوج-اصفهان اتفاق افتاد که این تصادف ٢ نفر مجروح(سرنشین آمبولانس) به جای گذاشته است. علت تصادف، رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده پژو ٤٠٥ بوده است.

نظر شما