شناسهٔ خبر: 22549718 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

میزان گزارش می‌دهد

تشریح اقدامات دستگاه قضایی در حادثه زلزله غرب کشور/ از تاکید رئیس قوه قضاییه بر تسریع در رسیدگی به حادثه دیدگان تا برخورد با بازار سیاه بلیت فروشی

خبرگزاری میزان- پس از وقوع زلزله در غرب کشور دستگاه قضایی همگام با سایر دستگاه‌های خدمت رسان به میدان آمد تا بتواند در امداد رسانی و ارائه خدمت به مردم زلزله دیده سهمی داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، شامگاه ۲۱ آبان امسال را می‌توان یکی از غم انگیز‌ترین روز‌های ثبت شده در ذهن مردم ایران دانست. در این شب بسیاری از هموطنان کرمانشاهی شب را به گونه‌ای به صبح رساندند که عزیزانشان در زیر آوار‌های زلزله ۷.۳ ریشتری گرفتار شدند.

تشریح اقدامات دستگاه قضایی در حادثه زلزله غرب کشور/ از تاکید رئیس قوه قضاییه بر تسریع در رسیدگی به حادثه دیدگان تا برخورد با سودجویان بازار سیاه بلیت فروشی

با وقوع این زلزله بزرگ در غرب کشور که بیشترین خسارات را به مردم شهرستان‌های استان کرمانشاه وارد کرده بود هر دستگاهی به فراخور نقش خود وارد میدان شد تا بتواند سهمی در کاهش این خسارات و آلام این مردم زلزله دیده داشته باشد.

پیام تسلیت مقام معظم رهبری و سفارش جدی به مسئولان کشور برای رسیدگی فوری به حادثه دیدگان مایه دلگرمی مردم و مقامات شد تا نسبت به رفع مشکلات دلگرم تر شوند.

تشریح اقدامات دستگاه قضایی در حادثه زلزله غرب کشور/ از تاکید رئیس قوه قضاییه بر تسریع در رسیدگی به حادثه دیدگان تا برخورد با سودجویان بازار سیاه بلیت فروشی

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تأسف و اندوه فراوان خبر زمین‌لرزه در غرب کشور را که به جان‌باختن جمعی از هم‌میهنان عزیز و زخمی شدن جمعی بیشتر انجامیده و خسارات بسیاری پدید آورده است، دریافت کردم. وظیفه‌ی مسئولان آن است که در همین اولین ساعات با همه‌ی همّت و توان به یاری آسیب‌دیدگان بویژه در زیر آوار ماندگان بشتابند و با بهره‌گیری سریع از همه‌ی امکانات موجود، از افزایش تلفات جلوگیری کنند.

ارتش و سپاه و بسیج، با نظم و سرعت به آوار برداری و انتقال مجروحان کمک کنند و دستگاه‌های دولتی چه نظامی و چه غیر نظامی همه‌ی توان خود را برای یاری آسیب دیده‌ها و خانواده‌های آنان به صحنه آورند.

اینجانب از اعماق دل، این حادثه‌ی تلخ و مصیب‌بار را به ملّت ایران بخصوص به مردم عزیز استان کرمانشاه و بویژه به خانواده‌های مصیبت‌زده تسلیت عرض میکنم و متضرعانه از خداوند متعال میخواهم که این محنت و رنج را مایه‌ی جلب رحمت و فضل خود قرار دهد و بر صبر و پایداری و مقاومت ملّت عزیزمان بیفزاید.

از همه‌ کسانی‌که میتوانند به نحوی در سبک کردن بار مصیبت و جبران خسارت مؤثر باشند درخواست میکنم که به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند.

ستاد بحران کشور، هلال احمر، اورژانس، سپاه، ارتش و ده‌ها دستگاه دیگر اقدامات فوری خود را آغاز کردند. دستگاه قضایی هم در این زمینه بیکار ننشسته و سعی کرد با انجام فوری وظایف خود سهمی در کاهش این خسارات و آلام داشته باشد.

تاکید رئیس قوه قضاییه بر تسریع در رسیدگی به حادثه دیدگان زلزله غرب کشور و تامین امنیت مناطق زلزله زده

رئیس قوه قضاییه ضمن تسلیت و همدردی با داغدیدگان حادثه زلزله غرب کشور که موجب جان باختن و مجروح شدن عده‌ای از هموطنان عزیز شد، بر لزوم تسریع در رسیدگی به مصدومان و مجروحان تاکید کرد و گفت: به روسای کل دادگستری استان‌های غربی برای تامین امنیت مناطق زلزله زده دستور اکید داده شده است.

تشریح اقدامات دستگاه قضایی در حادثه زلزله غرب کشور/ از تاکید رئیس قوه قضاییه بر تسریع در رسیدگی به حادثه دیدگان تا برخورد با سودجویان بازار سیاه بلیت فروشی

آیت الله آملی لاریجانی با تاکید بر اینکه مسئولان کشوری و استانی باید از تمام توان خود برای کمک رسانی به مجروحان و درمان حادثه دیدگان استفاده کنند، افزود: مساله اصلی در کمک رسانی به مصدومان، توجه به مجروحانی است که احتمال زنده بودن آن‌ها در زیر آوار وجود دارد و جبران خسارت مالی در مرحله بعدی اهمیت است که دولت محترم به این مساله رسیدگی خواهد کرد.

تماس تلفنی رئیس قوه قضاییه با روسای کل دادگستری استان‌های غربی

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه امدادرسانی و رسیدگی به مجروحان با توجه به برودت هوای مناطق غربی کشور، همت و تلاش همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های خدمت رسان را می‌طلبد، تصریح کرد: در تماس تلفنی با روسای کل دادگستری استان‌های غربی، گزارشی از وضعیت مناطق زلزله زده دریافت شد و در حال حاضر مسئولان قضایی استان‌های درگیر زلزله برای پیگیری مسائل و حل مشکلات موجود در منطقه حضور دارند.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه گرچه وظیفه اصلی امدادرسانی با دستگاه‌های اجرایی بوده، اما دستگاه قضایی نیز آماده ارائه هرگونه خدمت به مردم حادثه دیده است، افزود: در خصوص تامین امنیت شهر‌های زلزله زده به روسای کل دادگستری استان‌های مربوطه تاکیدات ویژه‌ای شده است.

اعزام نمایندگان رئیس قوه قضاییه به مناطق زلزله زده برای نظارت بر نحوه خدمت رسانی

رحیمی مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه نیز با اشاره به دستور رئیس قوه قضاییه به روسای کل دادگستری‌های مناطق زلزله زده غرب کشور برای تامین امنیت این مناطق و همچنین تسریع در رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان، تصریح کرد: در پی حادثه تاسفبار زلزله اخیر در غرب کشور که موجب جان باختن و مصدوم شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان شد، به دستور آیت الله آملی لاریجانی، هیأتی متشکل از معاونان رئیس قوه قضاییه به سرپرستی آقای کهزادی معاون رئیس قوه قضاییه صبح امروز وارد کرمانشاه شد.

جمعه/ تشریح اقدامات دستگاه قضایی در حادثه زلزله غرب کشور/ از تاکید رئیس قوه قضاییه بر تسریع در رسیدگی به حادثه دیدگان تا برخورد با بازار سیاه بلیت فروشی

وی گفت: هیأت اعزامی در حال حاضر جهت بررسی و اطلاع از نحوه کمک رسانی و همچنین نظارت بر آخرین وضعیت امنیتی و انتظامی مناطق زلزله زده در این مناطق حضور دارند.

دادستان‌های مراکز استان‌های زلزله زده بر روند امداد رسانی‌ها نظارت جدی کنند

در ادامه اقدامات دستگاه قضایی در بهبود و تسریع خدمت رسانی به مردم زلزله دیده حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور  نیز در پیامی به دادستان‌های استان‌های زلزله زده بر نظارت جدی بر روند امداد رسانی‌ها تاکید کرد.

تشریح اقدامات دستگاه قضایی در حادثه زلزله غرب کشور/ از تاکید رئیس قوه قضاییه بر تسریع در رسیدگی به حادثه دیدگان تا برخورد با سودجویان بازار سیاه بلیت فروشی

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با صدور پیامی ضمن اعلام تسلیت به خانواده‌های قربانیان زلزله زده غرب کشور و مردم کشورمان، دادستان‌های عمومی و انقلاب مراکز استان‌های زلزله زده را به پیگیری جدی حل و فصل مشکلات و نظارت بر روند خدمت رسانی و امداد رسانی به مردم مناطق زلزله زده مکلف کرد.

این مقام قضایی در پیام تسلیت خود اظهار کرد: از این رو انتظار جدی و قانونی می‌رود که متولیان دستگاه‌های ذی ربط تمام همت و توان خود را در راه کمک به آسیب دیدگان به کار گیرند و دادستان‌های محترم مراکز استان‌های واقع در مناطق زلزله زده و استان‌های معین، به همراه دادستان‌های شهرستان‌ها نیز حسب وظایف قانونی خود نظارت ویژه بر روند امداد رسانی و ایجاد آرامش، نظم و امنیت انجام دهند.

بازدید میدانی بالاترین مقام قضایی استان کرمانشاه از مناطق حادثه دیده

پس از وقوع زمین لرزه و وارد شدن خسارات جانی و مالی فراوان محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بلافاصله در مناطق حادثه دیده حاضر شده و دستورات قضایی لازم را در جهت تسریع شدن امور خدمت رسانی صادر کرده و بر روند امدادرسانی‌ها نظارت کرد.

تشریح اقدامات دستگاه قضایی در حادثه زلزله غرب کشور/ از تاکید رئیس قوه قضاییه بر تسریع در رسیدگی به حادثه دیدگان تا برخورد با سودجویان بازار سیاه بلیت فروشی

محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان ضمن عرض تسلیت به خانواده جان باختگان زلزله شب گذشته کرمانشاه از آمادگی دستگاه قضایی این استان برای کمک به مردم و ارائه خدمات قضایی و حقوقی خبر داده و اظهار می کند: بنا بر وظیفه خود از شب گذشته در حالت آماده باش هستیم و با حضور در جلسات ستاد بحران نسبت به انجام وظیفه خود اعلام آمادگی کرده‌ایم.

وی از بازدید میدانی مسئولان قضایی استان کرمانشاه از مناطق زلزله زده خبر داده و می گوید: در راستای ارائه خدمات مطلوب به هم استانی‌های عزیز دادگستری استان کرمانشاه به صورت آماده باش بوده و در حال حاضر بازدید میدانی از منطقه زلزله زده سرپل ذهاب صورت می‌گیرد.

در ادامه این اقدامات قضایی محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه هم حسب وظایف قانونی و انسانی خود با حضور در مراکز درمانی مناطق زلزله زده در جریان نحوه پذیرش و ارائه خدمات به مصدومین قرار گرفت.

محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از آمادگی دادستانی این استان در رسیدگی به مشکلات مردم خبر داده و می گوید: در راستای کمک و حمایت از مردم زلزله زده در مراکز درمانی حضور یافته و در جریان نحوه پذیرش و اداره خدمات به مصدومین ناشی از زلزله قرار گرفتیم.

صادقی می گوید: دستگاه قضایی با بسیج تمامی امکانات در کنار مردم آسیب‌دیده خواهد بود.

برخورد قانونی با افراد سودجو در عرضه و فروش بلیت هواپیما و اتوبوس/ احراز هویت جان باختگان با سرعت در حال انجام است

وی در ادامه این اقدامات نسبت به افزایش بلیت هواپیما و یا اتوبوس به مقصد کرمانشاه هم واکنش نشان داده و از برخورد جدی با این سودجویان خبر می دهد.

تشریح اقدامات دستگاه قضایی در حادثه زلزله غرب کشور/ از تاکید رئیس قوه قضاییه بر تسریع در رسیدگی به حادثه دیدگان تا برخورد با سودجویان بازار سیاه بلیت فروشی

صادقی بیان می کند: با افراد فرصت طلب و سودجو که بازار سیاه در عرضه و فروش بلیت هواپیما یا اتوبوس به مقصد کرمانشاه ایجاد کنند برخورد قانونی خواهد شد، چنین رفتاری با قانون، اخلاق و آموزه‌های دینی و اصول نوع دوستی ناسازگار است و مردم در مواجهه با این افراد مراتب رابه تلفن گویای سازمان تعزیزات حکومتی اطلاع دهند.

وی می‌گوید: مطابق دستور دادستان کل کشور، دادستان‌های شهرستان‌های آسیب دیده از زلزله بر روند امداد رسانی به مردم با هماهنگی دستگاه‌های عمل کننده نظارت جدی و موثر خواهند داشت.

وی تصریح می کند: احراز هویت جان باختگان، صدور جواز دفن در تمام مناطق حادثه دیده توسط پزشکی قانونی با سرعت قابل قبولی درحال انجام است.

برخورد قاطعانه با مجرمان و متخلفان و نظارت جدی بر ضوابط و استانداردهای ساخت و ساز

در ادامه هماهنگی و همکاری دستگاه قضایی برای بهبود امداد رسانی و کمک به تسریع خدمات‌دهی، دادستان مرکز استان کرمانشاه از برخورد قاطع با افرادی که اقدام به خرید و فروش اقلام امدادی و حمایتی زلزله زدگان خبر می دهد و در گفت‌وگو با خبرنگار میزان اظهار می‌کند: خرید و فروش اقلامی که دستگاه‌های امدادی و حمایتی میان مردم آسیب‌دیده توزیع می‌کنند ممنوع است و در صورت مشاهده به جد برخورد قضایی خواهد شد؛ لذا مردم این افراد را به ماموران معرفی کنند. پلیس نیز تکلیف شناسایی و برخورد با این موضوع را دارد.

این مقام قضایی ادامه داد: همچنین به دادستان شهرستان‌های تابعه اعلام کرده‌ایم در خصوص تخریب اماکن جدیدالاحداث که مجری یا ناظر پروژه دستگاه‌های دولتی بوده‌اند ضمن تهیه گزارش مصور و جامع از حجم و دامنه تخریب‌ها و در صورت لزوم اخذ نظریه کارشناسی چنانچه استفاده از مصالح نامرغوب، نادیده انگاشتن استاندارد‌های تعریف شده، عدم اجرای صحیح و مطلوب پروژه یا ضعف نظارت در جریان تکمیل بنا در ایجاد خسارت یا توسعه دامنه یا شدت تخریب تأثیرگذار بوده است در راستای حفظ حقوق عمومی گزارش امر را تا پایان ماه جاری برای استحضار دادستان کل کشور به دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ارسال کنند.

بازداشت پیمانکار بیمارستان تازه تاسیس اسلام آباد غرب به اتهام تقلب در ساخت بنای دولتی

تخریب شدن بیمارستان شهرستان اسلام آباد غرب که کمتر از یک سال از افتتاح آن می‌گذرد یکی از موضوعاتی بود که باعث ناراحتی و تعجب مردم و مسئولان شد. ناراحتی از این باب که این بیمارستان محل رجوع اکثر بیماران و مصدومان حادثه حتی از شهرهای اطراف بود اما امکان خدمت‌رسانی به این افراد مهیا نبود و تعجب از این جهت که این بیمارستان عمری کمتر از یکسال داشته است اما این بیمارستان تقریبا از بین رفته و امکان ارائه خدمت به مردم زلزله زده را نداشت، در حالی که اکثر منازل و ساختمان‌های این شهرستان فقط دچار خسارت جزئی شده بودند.

جمعه/ تشریح اقدامات دستگاه قضایی در حادثه زلزله غرب کشور/ از تاکید رئیس قوه قضاییه بر تسریع در رسیدگی به حادثه دیدگان تا برخورد با بازار سیاه بلیت فروشی

مدعی العموم شهرستان اسلام آباد غرب در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه به این موضوع ورود کرده و پس از انجام کارشناسی‌های لازم پیمانکار این بیمارستان را احضار و سپس بازداشت کرد.

صادق عزیزی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آسلام آباد غرب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به خبر بازداشت پیمانکار بیمارستان تازه تاسیس این شهرستان در تشریح جزئیات این خبر می‌گوید: از باب رسیدگی به حقوق عامه کارشناس رسمی دادگستری که عضو سازمان نظام مهندسی نیز بود برای کارشناسی بیمارستان تعیین گردید که با حضور در محل و ملاحظه سازه و قسمت‌های تخریب شده در نظریه خود قسمت عمده تقصیر را متوجه پیمانکار پروژه قرار داده و در نظریه خود اعلام کرده است ۸ میلیارد تومان از منابع بیت المال در اثر قصور در احداث این پروژه تضییع شده است.

این مقام قضایی بیان می‌کند: بنای دادستانی شهرستان با تصمیم رئیس کل دادگستری استان بر این بود که عوامل ساخت این پروژه بتوانند در اسرع وقت مجددا بیمارستان را آماده خدمت کنند که در این راستا مسئولان وزارت راه، وزارت بهداشت و درمان و مجریان پیمانکار پروژه دعوت گردیدند که متاسفانه حجم خسارات به نحوی بود که طبق اعلام نظر مسئولان بهداشت و درمان امکان آماده بکار کردن ساختمان به فوریت برای عوامل پیمانکار و مجریان ساخت وجود ندارد.
 
عزیزی ادامه می‌دهد: با توجه به حضور کلیه عوامل دخیل در پرونده در شهرستان و اعلام آمادگی دفاع از خود، از تعدادی از ایشان تحقیق و با توجه به شکایت دانشگاه علوم پزشکی، شکواییه خصوصی یکی از شهروندان، نظریه کارشناسی و دیگر ادله موجود در پرونده از باب وظیفه دادستانی در دفاع از حقوق عامه، قرار تامین وثیقه متناسب برای پیمانکار به اتهام تقلب در ساخت بنای دولتی منتهی به تضییع اموال بیت المال و ایراد خسارت صادر که به علت عجز از تودیع تامین این فرد در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد.

دادیار دادسرای کرمانشاه در مرکز پزشکی قانونی استان مستقر است/نظارت بر نحوه ارائه خدمات از حیث حفظ و رعایت حقوق عمومی

مدعی العموم استان کرمانشاه در بحث نظارت‌ها تاکید ویژه دارد تا امدادرسانی‌ها و خدمات رسانی‌ها به بهترین شکل و سریع‌ترین زمان انجام شود.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار می‌کند: شب گذشته در پی وقوع زلزله بلافاصله کمیسیون امنیت و انتظامات حوادث غیرمترقبه استانداری کرمانشاه با دعوت از اعضاء و نمایندگان شورای تأمین استان و با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تشکیل جلسه داد و اوضاع منطقه را به دقت و براساس اخبار واصله رصد کرد.

صادقی اظهار می‌کند: در این جلسه مقرر شد با بسیج تمامی امکانات موجود استان و در صورت لزوم بهره‌گیری از توان استان‌های مجاور با فوریت امر کمک‌رسانی به مصدومین، آوار برداری و انتقال مجروحین و مراکز درمانی، ارائه خدمات مستمر و بی‌وقفه از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان، اهتمام به اسکان موقت زلزله‌زدگان، برقراری نظم و امنیت، ارتقاء پوشش‌های انتظامی در نقاط حادثه‌دیده، تشدید محافظت از اماکن حساس و دولتی، جلوگیری از جابجایی اثاثیه و وسایل بدون مجوز پلیس در دستور کار باشد.

این مقام قضایی بیان می کند: برای ارائه خدمات فوری قضایی دادیار دادسرای کرمانشاه در مرکز پزشکی قانونی استان مستقر است تا پرونده‌های مربوط به جانباختگان این واقعه با سرعت و سهولت بیشتری پیگیری شود.

صادقی ادامه می دهد: همچنین گروه‌های ارزیاب جهت بررسی ابعاد موضوع در حال اعزام به محل و انجام کارشناسی می‌باشند. ارائه خدمات پزشکی و درمانی در مراکز درمانی کرمانشاه به مصدومین روند قابل قبولی دارد و دادسرا بر نحوه ارائه خدمات از حیث حفظ و رعایت حقوق عمومی نظارت می‌کند.

اقدامات سریع و با دقت پزشکی قانونی در احراز هویت و صدور جواز دفن جانباختگان

یکی از موضوعاتی که در حوادثی مانند زلزله و سیل و نظایر آن بسیار مرد توجه مردم بخصوص مردم حادثه دیده قرار می‌گیرد بحث تایید هویت جانباختگان، تعیین میزان صدمه وارده و صدور جواز دفن است. چون اگر این قبیل اقدامات دارای سرعت و دقت کافی نباشد ممکن است مشکلات جدی مثل شیوع بیماری‌ها، گمنامی هویت‌ها، مشکلات انحصار وراثت، دفن غیرمجاز و ... گریبانگیر مردم حادثه دیده و مسئولان و حتی بازماندگان متوفیان شود.

تشریح اقدامات دستگاه قضایی در حادثه زلزله غرب کشور/ از تاکید رئیس قوه قضاییه بر تسریع در رسیدگی به حادثه دیدگان تا برخورد با سودجویان بازار سیاه بلیت فروشی

در این راستا پزشکی قانونی به نحو مناسبی وارد میدان شده و با سرعت و دقت کافی علاوه بر احراز هویت جانباختگان نسبت به انتشار ۲۴ ساعته اسامی این افراد اقدام می کند تا خانواده این افراد هم از نگرانی‌های ایجاد شده درآورد.

اعزام اکیپ تخصصی پزشکی قانونی استان لرستان به استان کرمانشاه

در پی وقوع زمین لرزه در غرب ‏کشور و وارد آمدن خسارات مالی و جانی سنگین به مردم شریف این منطقه، اکیپ ‏تخصصی معاینه اداره کل پزشکی قانونی استان لرستان شامل پزشک و دستیار، به ‏محل حادثه اعزام شدند.

آمادگی دستگاه قضایی لرستان و ایلام برای مواجهه با بحران‌های احتمالی

پس از وقوع زمین لرزه در غرب کشور علاوه بر استان کرمانشاه استان‌هایی همچون لرستان و ایلام هم دچار خسارت جزئی شده و پس لرزه‌های آن را مداوم احساس می‌کردند.

سعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به وقوع پس لرزه‌هایی در این استان می گوید: مدیریت بحران در استان در حال آماده باش است و در صورت هرگونه مشکلی آمادگی عکس العمل متناسب را دارند.

این مقام قضایی بیان می کند: در دستگاه قضایی هم در حالت آماده باش هستیم که اگر لازم شد در اسرع وقت اقدامات حقوقی و قضایی مقتضی را انجام دهیم؛ لذا آمادگی کاملی برای همکاری با دیگر دستگاه‌ها وجود دارد.

دادستان ایلام هم می‌گوید: اخبار مربوط به آخرین وضعیت خسارت‌های احتمالی در سطح استان از سوی مراجع ذی ربط اعلام می‌شود، اما در مجموع نظارت خوبی نیز بر روند امور وجود دارد و مشکل حادی وجود ندارد.

وی گفت: ساختمان دادسرای ایلام در اثر زلزله دیشب ترک‌های جزئی برداشته و سایر ساختمان‌های ایلام نیز از جمله دو زندان مرکزی و دالاب ایلام هم دچار مشکل حاد و تخریب نشده اند ودستگاه قضایی استان آماده مواجهه با مشکلات احتمالی است.

به دلیل گستردگی و بزرگی مساحتی که زمین لرزه در آن روی داده، هر لحظه به شمار قربانیان و زخمی ها افزوده می‎شود،  در مقابل همه دستگاه‏‎ها با هماهنگی و هم افزایی به فراخور نقش خود درصددند سهمی در امداد رسانی و ارائه خدمت به مردم زلزله دیده داشته باشند.

 

انتهای پیام/

نظر شما