شناسهٔ خبر: 22549463 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

رئیس پارک علم و فناوری البرز:

اقتصاد دانش بنیان ، کلید توسعه کشور است

رئیس پارک علم و فناوری البرز گفت: هفته پژوهش فرصتی برای ارائه توانمندی های پژوهشگران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایسنا، عطاالله ربانی در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه های هفته پژوهش در استانداری البرز برگزار شد گفت: امسال سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است، بنا به تعبیر رهبری کلید توسعه کشور در توسعه اقتصاد دانش بنیان است  بنابراین همه هم و غم ما باید بر احصا اقتصاد دانش بنیان باشد.

ربانی افزود: هفته پژوهش این فرصت را به فناوران و پژوهشگران می دهد تا توانمندی های خود را به بخش هایی که متقاضی هستند عرضه کنند.

وی ادامه داد: در  نمایشگاه هفته پژوهش بخش فن بازار نیز ایجاد شده تا در آن معاملات فناوری صورت بگیرد و پژوهشگران و مصرف کنندگان فناوری در تعامل با یکدیگر قرار گیرند.

ربانی با بیان اینکه ما در سه سال گذشته در فروش محصولات فناورانه پیشرفت خوبی داشته ایم اعلام کرد: امسال برای اولین بار در هفته پژوهش نمایشگاهی ویژه حوزه مدیریت شهری هم برگزار می‌شود که شامل شهرداری‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان است.

رئیس پارک علم و فناوری البرز در پایان اعلام کرد: یکی از اهداف ویژه ما برای این جلسه اطلاع رسانی بهتر است تا همه فناوران مخصوصا بخش خصوصی انجمن های صنفی و بخش تخصصی مطلع شده و با حضور در نمایشگاه توانایی های خود را ارائه کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما