شناسهٔ خبر: 22547610 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

مقایسه ابعاد وان پلاس 5T با میت 10 پرو، گلکسی نوت 8، آیفون 10 و سایر رقبا

مبین احمدی / phonearena

صاحب‌خبر -

وان‌پلاس دقایقی پیش رسما از جدیدترین پرچم‌دار بی‌حاشیه‌ی خود به‌نام وان‌پلاس 5T رونمایی کرد تا به‌وسیله‌ی این گوشی هوشمند به‌نسبت ارزان، بازار پرچم‌داران را هدف قرار دهد. گوشی جدید وان‌پلاس با بهره‌گیری از نمایشگر بدون‌ حاشیه با نسبت تصویر ۲ به ۱ و همچنین دوربین دوگانه، آمده است تا امیدهای وان‌پلاس را برای رقابت با گلکسی‌های سامسونگ و آیفون ۱۰ اپل زنده نگه دارد. 

وان‌پلاس ۵ تی با داشتن طراحی مشابه گوشی اوپو R11، آن‌چنان که انتظار می‌رفت ما را با ایده‌های نوآورانه و مبتکرانه شگفت‌زده نمی‌کند؛ اما با همه‌ی این‌ها باید منصف باشیم. پرچم‌دار جدید وان‌پلاس، یک محصول زیبا است و از طراحی روتین گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۷ نیز برخوردار است.

یکی از سؤلاتی که ممکن است پس از معرفی 5T برای طرفداران پیش بیاید، ابعاد این گوشی و مقایسه‌ی آن با سایر رقبا است. بر اساس اطلاعات، گوشی وان‌پلاس 5T دارای ابعاد ۱۵۶.۱ در ۷۵ در ۷.۳ میلی‌متر است و ۱۶۲ گرم وزن دارد. این گوشی با وجود داشتن نمایشگر ۶ اینچی، از لحاظ ابعاد اندکی کوچک‌تر از گوگل پیکسل ۲ ایکس‌ال و اندکی بزرگ‌تر از گلکسی اس ۸ به نظر می‌رسد. وان‌پلاس ۵ تی همچنین از نسبت نمایشگر به بدنه‌ی نسبتا خوبی برخوردار است.

در ادامه به مقایسه‌ی ابعاد وان‌پلاس ۵ تی با وان‌پلاس ۵، گلکسی اس ۸، گلکسی نوت ۸، آیفون ۱۰، پیکسل ۲ ایکس‌ال، ال‌جی جی ۶ و سایر رقبا می‌پردازیم.

ابعاد و وزن / گوشی وان‌پلاس ۵ تی وان‌پلاس ۵ سامسونگ گلکسی اس ۸ سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ گلکسی نوت ۸ اپل آیفون ۸ اپل آیفون ۸ پلاس اپل آیفون ۱۰ گوگل پیکسل ۲ گوگل پیکسل ۲ ایکس‌ال ال‌جی وی ۳۰ ال‌جی جی ۶ هواوی میت ۱۰ پرو
ابعاد (میلی‌متر) ۱۵۶.۱ در ۷۵ در ۷.۳

۱۵۴.۲ در ۷۴.۱ در ۷.۲۵

۱۴۸.۹ در ۶۸.۱ در ۸.۰

۱۵۹.۵ در ۷۳.۴ در ۸.۱

۱۶۲.۵ در ۷۴.۸ در ۸.۶

۱۳۸.۴ در ۶۷.۳ در ۷.۳

۱۵۸.۴ در ۷۸.۱ در ۷.۵

۱۴۳.۶ در ۷۰.۹ در ۷.۷

۱۴۵.۷ در ۶۹.۷ در ۷.۸

۱۵۷.۹ در ۷۶.۷ در ۷.۹

۱۵۱.۷ در ۷۵.۴ در ۷.۹

۱۴۸.۹ در ۷۱.۹۷ در ۷.۹

۱۵۴.۲ در ۷۴.۵ در ۷.۹
وزن (گرم) ۱۶۲ ۱۵۳ ۱۵۲ ۱۷۳ ۱۹۵ ۱۴۸ ۲۰۲ ۱۷۴ ۱۴۳ ۱۷۵ ۱۵۸ ۱۶۲ ۱۷۸

برچسب‌ها:

نظر شما