شناسهٔ خبر: 22542102 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

آفرینش ها و آثار هنری می توانند هنر دیجیتال تولید کنند/ مدیریت های سنتی در حال برچیده شدن است

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آفرینش ها و اثار هنری مانند هنر دیجیتال می تواند اثر هنری خوبی را تولید کرده و قابل بحث باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، علی مرادخانی در استودیو تلویزیونی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال افزود: در شرایط فعلی روزگار از سمت گذشته به سمت فضای مجازی که در حقیقت فضای حقیقی است در حال حرکت است.

وی افزود: در آینده شاید پول در دست ما به پول مجازی تبدیل شده و هر فیزیک در اختیار به محتوای دیجیتال و مجازی تبدیل شود.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: آفرینش ها و اثار هنری مانند هنر دیجیتال می تواند اثر هنری خوبی را تولید کرده و قابل بحث باشد.

وی گفت: در شرایط فعلی مهم آن است که کاربران ایرانی دانش و مهارت لازم را برای ورود به این حوزه پیدا کنند که نمایشگاه رسانه های دیجیتال می تواند موجب ارتقا آگاهی های عمومی شده تا مردم ما دارای سواد رسانه ای و سواد دیجیتال و فضای مجازی شود ضمن اینکه به نظر می رسد که در آینده مدیریت های سنتی فعلی هم رخت برخواهد بست.

مرادخانی افزود: فضای مجازی در حال تبدیل به یک جریان اصلی است اما انتقال آن به دنیای جدیدی برای جهانی شدن و ظهرو و بروز در همه عرصه های می تواند کمک کننده این مسیر باشد.

وی خاطرنشان کرد: هنر دیجیتال بجث جدیدی است که تعدادی از افراد در این بخش در حال فعالیت هستند.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: باید یک همزیستی بین زنجیره دارنده هنر و ادامه آن و رسیدن به دست اندرکاران آن ایجاد شود تا معرفت عمومی در این حوزه افزایش یابد لذا ما به دنبال انکار این واقعیت نیستیم اما می کوشیم شرایط را تثبیت کنیم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما