شناسهٔ خبر: 22541982 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

حاشیه مراسم جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله زدگان کرمانشاه

نمی گذاریم هموطنان زلزله زده احساس تنهایی کنند

جوانان اردلی: با ارسال کمک های مردمی آلام زلزله زدگان را تسکین می دهیم ، کمک به زلزله زدگان وظیفه هر شهروند ایرانی است، نمی گذاریم هموطنان زلزله زده احساس تنهایی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش هفت چشمه، با توجه به حجم خسارات ناشی از زمین لرزه در استان کرمانشاه، ایستگاههای جمع آوری کمک های مردمی در چهار راه نماز شهر اردل برپا شد و مردم کمک های نقدی و غیر نقدی خودشان را برای زلزله زدگان کرمانشاه اهدا کردند.



 

جواد نصیری از جوانان امداد گر جمعیت هلال احمر شهرستان اردل در حاشیه مراسم جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله زدگان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه اظهار کرد: خوب است که جوانان در این مراسم دور هم جمع شدند و برای کمک به هموطنان خود از هیچ تلاشی دریغ نمیکنند.

نصیری افزود:امیدوارم که مردم با کمک رسانی و دعای خیرشان بتوانند حداقل کمی از مشکلات مردم زلزله زده کرمانشاه را حل کنند.

وی بیان کرد:کمک به زلزله زدگان این روز ها یک وظیفه است که در این راستا جوانان شهرستان اردل پیشگام بودند.
 


 

عباس خلیلی اردلی عضو سابق شورای اسلامی شهر اردل نیز اظهار کرد:مردم ولایتمدار شهرستان اردل با اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی سعی دارند تا از آلام هموطنان خود در کرمانشاه بکاهند.

خلیلی اظهار کرد: ما مردم اردل امروز جمع شده ایم تا با هموطنان مناطق زلزله زده همدردی کنیم و کمک‌های جمع‌آوری شده را به دست آن ها برسانیم.
 

 
میثم رئیسی یکی از شهروندان اردلی نیز در ادامه اظهار داشت: کمک به زلزله زدگان وظیفه هر شهروند ایرانی است لذا باید برای حل مشکلات این عزیزان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما