شناسهٔ خبر: 22540125 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

نفرات برتر مسافت ۲۰۰ متر مشخص شدند

در ادامه رقابت‌های قهرمانی کشور آب‌های آرام آقایان، مسابقات مسافت ۲۰۰ متر برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش شفاف  و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، رقابت های قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان یادواره شهید جمشید موسی زاده با برگزاری مسابقات مقدماتی، نیمه نهایی و فینال مسافت 200 متر صبح امروز 25 در دریاچه آزادی ادامه پیدا کرد.

در دور مقدماتی کایاک دونفره 200 متر بزرگسالان در گروه اول علی آقامیرزایی و پیمان قوی دل از گیلان، هادی جعفری و محمدطاهر حسینی افشار از کرمانشاه و محسن اسدنیا و احسان طیبی از خوزستان و در گروه دوم پوریا شریفی و بابک دربان از تهران، میلاد قاسمی و یاسر هدایتی از مازندران و مصطفی نوری و امیرحسین قره گوزلو از همدان در رده های برتر قرار گرفتند.

در رقابت نیمه نهایی کایاک یکنفره 200 متر جوانان مرتضی کلانتری از لرستان، علی رهبر از هرمزگان و کسری یاری از کرمانشاه اول تا سوم شدند.

در مسابقه نیمه نهایی کانوی یکنفره 200 متر جوانان عبداله مشایخ بخشی از مازندران، علیرضا مهدوی از لرستان و نیما سبزی از خوزستان اول تا سوم شدند.

در رقابت نیمه نهایی کایاک یکنفره 200 متر بزرگسالان محمدرضا مقدمی از زنجان، خشایار فرجی از توابع تهران و آرمان نادری از کرمانشاه رده های برتر را بدست آوردند.

در مسابقه نیمه نهایی کایاک دونفره 200 متر بزرگسالان روح اله غلام زاده و سلیمان آقازاده از اردبیل، قاسم نویدفر و امیر مشفق نیا از کهکیلویه و بویراحمد و رضا سحرخیز و رضا نیاکانی از بوشهر رده های برتر را از آن خود کردند.

در فینال کایاک یکنفره 200 متر بزرگسالان علی آقامیرزایی از گیلان مقام اول، پوریا شریفی از تهران مقام دوم و آرش قنبری از مازندران مقام سوم را بدست آوردند.

در فینال کانوی یکنفره 200 متر بزرگسالان کیا اسکندانی از تهران، علی الماسی از همدان و مهرداد دانیالی از گیلان اول تا سوم شدند.

در فینال کایاک یکنفره 200 متر جوانان شایان مافی از گیلان، کسری اشرفی از کردستان و تارخ طالبی از تهران مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در فینال کانوی یکنفره 200 متر جوانان عرفان زنده پی از بوشهر اول، رشاد وفایی از کردستان دوم و عبداله مشایخ بخشی از مازندران سوم شدند.

در فینال کایاک دونفره 200 متر بزرگسالان علی آقامیرزایی و پیمان قوی دل از گیلان مقام اول، بابک دربان و پوریا شریفی از تهران مقام دوم و محمدطاهر حسینی افشار و هادی جعفری از کرمانشاه مقام سوم را بدست آوردند.

در فینال کانوی دونفره 200 متر بزرگسالان کیا اسکندانی و معراج محمدزاده از تهران مقام اول، مهدی بحری پور و عباس بحری پور از آذربایجان شرقی مقام دوم و پوریا کنتورچیان و نبی رضایی از مازندران مقام سوم را بدست آوردند.

در فینال کایاک دونفره 200 متر جوانان شایان مافی و ابوالفضل درجزی از گیلان، مهرشاد شریفی و امیر خوانساری از مازندران و مرتضی کلانتری و محمد نقدی از لرستان مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در فینال کانوی دونفره 200 متر جونان عرفان زنده پی و امیرحسین ماهینی از بوشهر اول، طاها مقدم و آرمین بحری از تهران دوم و عبداله مشایخ بخشی و سهیل خزایی از مازندران سوم شدند.

در فینال کایاک چهارنفره 200 متر جوانان تیم گیلان با ترکیب ابوالفضل درجزی، شایان مافی، محمد زارع و محمدرضا صیاد مقام اول، تیم مازندران با ترکیب مصطفی علیخانی، یوسف پشتوان، محمد بالی اسلامی و علی طاهری از مازندران مقام دوم و تیم تهران با ترکیب کورش فرجی، امیر رضانژاد، پوریا علیمحمدی و آرمین حیدرزاده مقام سوم را بدست آوردند.

در فینال کایاک چهارنفره 200 متر بزرگسالان تیم مازندران با ترکیب یاسر هدایتی، امین بوداغی، آرش قنبری و میلاد قاسمی مقام اول، تیم گیلان با ترکیب علی آقامیرزایی، امیر آقامیرزایی، پیمان قوی دل و آرش بصارت دار مقام دوم و تیم تهران با ترکیب علیرضا جهان نما، میثم فتاحی، سجاد فرشچی و مسعود شاهپوری مقام سوم را بدست آوردند.

نظر شما