شناسهٔ خبر: 22538551 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

فرمانداربروجرد:مدیران شهرستان درراستای جذب حداکثری اعتبارطرح اشتغال فراگیرتلاش کنند

به گزارش ایرنا علی کورانی فرروزپنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بروجرد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: هیچ توجیهی از مدیران مرتبط و بانک

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا علی کورانی فرروزپنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بروجرد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: هیچ توجیهی از مدیران مرتبط و بانک ها در زمینه ایجاد اشتغال و تولید پذیرفته نیست و درصورت کم کاری و قصوردستگاه ها و بانکها اسامی آنان به رسانه ها اعلام خواهد شد.
وی اظهارکرد: یکی از سیاست های استاندارلرستان اولویت دارکردن طرح های اقتصادی دراستان است که درشهرستان بروجرد سد آبسرده و شهید بروجردی، چهار خطه بروجرد به نهاوند، سیلکون متال، سرم سازی، طرح توسعه زاگرس پوش و سامان کاشی، کاشی جم و نساجی در دستورکار هستند.
فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه سهم اشتغال سال 96 هردستگاه باید تا پایان امسال مشخص شود، بیان کرد: به دنبال ایجاد اشتغال سوری نباشیم زیرا با راستی آزمایی اشتغال های ایجاد شده بررسی می شوند.
علی کورانی فر بیان کرد: هیچ موضوعی در شهرستان بروجرد مهمترازاشتغال و تولید نیست و همه دستگاه ها باید به این موضوع اهمیت جدی بدهند.
وی ادامه داد: جهاد کشاورزی و منابع طبیعی برای ایجاد اشتغال بحث توسعه باغات دراراضی شیب دار را در اولویت کاری خود قرار دهند.
رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد نیز در این نشست گفت: تاکنون اقلام مورد نیاز زلزله زدگان در قالب 21 محموله به مناطق زلزله زده اعزام شده است.
محمد کرمی افزود: یک هزارو 200 تخته چادربه مبلغ 9 میلیارد ریال ازطرف هلال احمر بروجرد به مناطق زلزله زده ارسال شده است.
به گفته وی تاکنون 350 هزار قرص نان، 26 هزار آب معدنی، 2 هزار تخته پتو، 11 تن برنج و مقادیری خرما، شیر خشک، مربا و عسل، و 150 میلیون ریال به صورت نقدی به حساب هلال احمر واریز شده است.
وی اظهارکرد: جمعیت هلال احمر بروجرد همچنان در حال جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی شهروندان است.
7273/7190 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام

نظر شما