شناسهٔ خبر: 22537148 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

احتمال معرفی گلکسی اس 9 مینی در ماه مارس! + عکس

در روزهای اخیر خبرهای زیادی در مورد پرچمداران سال 2018 سری اس سامسونگ منتشر شد. در این خبرها به مشخصات و ظاهر احتمالی پرچمدارن جدید سامسونگ اشاره شده است. امروز گزارشی منتشر شد که نشان می‌دهد سامسونگ علاوه بر رونمایی از گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس ، نسخه اقتصادی پرچمدار خود با نام گلکسی اس 9 مینی را نیز معرفی خواهد کرد. عملکرد تراشه اسنپدراگون 835 ، مغز متفکر اغلب پرچمداران سال 2017، حین استفاده از پلتفرم ویندوز راضی‌کننده نیست. چیپست اسنپدراگون 835 در دستگاه‌های اندرویدی عملکرد بهتری دارد. چندی پیش نسخه ۴.۵ تلگرام همراه با قابلیت های متعدد جدید منتشر شد و درست مثل همیشه جدیدترین نسخه از این اپلیکیشن به صورت مرحله ای در اختیار کاربران پلتفرم های مختلف قرار خواهد گرفت. بنا بر جدیدترین شایعات، تراشه A11X اپل به عنوان جایگزین A11 بایونیک، به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای تجهیز و همراه با نسل جدید آیپدها معرفی خواهد شد. انتشار اندروید 8 اوریو برای اچ تی سی یو 11 (HTC U11) آغاز شد. اولین پرچمدار اچ تی سی در سال 2017 به زودی طعم اندروید 8 را خواهد چشید. بالاخره وزیر ارتباطات تعرفه‌های اینترنت ثابت غیر حجمی را اعلام کرد و به انتظارات پایان داد. اما نکته‌ جالبی که می‌توان در قیمت‌گذاری جدید دید، ذکر عنوان مصرف منصفانه (Fair Usage Policy) بوده که چندین‌بار در سخنان وزیر ارتباطات تکرار شده است! در رویداد معرفی آیفون 10 یا همان آیفون ایکس، مسئولان اپل از حذف حسگر اثرانگشت در این گوشی و جایگزینی آن با فیس آی دی که امنیت بیشتری دارد صحبت کردند. اما به نظر می‌رسد که تکنولوژی فیس آی دی اپل نیز چندان کامل نیست و نواقصی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، بر اساس این گزارش که البته هنوز تایید نشده، گلکسی اس 9 مینی به صفحه نمایش 5 اینچی با نسبت تصاویر 18.5:9 مجهز خواهد بود. طراحی این گوشی با گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس تفاوت خاصی نخواهد داشت و صرفا اندازه آن نسبت به این دو گوشی کوچکتر خواهد بود. همچنین زمان احتمالی معرفی آن ماه مارس اعلام شده است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری راجع به اس 9 مینی در دسترس نیست، ولی احتمالا این گوشی به سخت افزار سطح پایین‌تری نسبت به اس 9 و اس 9 پلاس مجهز خواهد بود که باعث می‌شود قیمت پایین‌تری نسبت به پرچمداران سال 2018 سامسونگ داشته باشد.

سال گذشته نیز خبرهای زیادی در مورد عرضه گلکسی اس 8 مینی منتشر شد. اما در نهایت سامسونگ این گوشی را معرفی نکرد. بر همین اساس می‌توان این گزارش را شایعه‌ای دانست که ممکن است اتفاق نیفتد. از طرفی با قیمت بالای پرچمداران کمپانی‌های مختلف، به خصوص از نیمه دوم سال 2017 به بعد، این امکان وجود دارد که سامسونگ نسخه ارزان‌تری از پرچمداران خود را برای علاقه‌مندان معرفی و عرضه نماید.

نظر شما