شناسهٔ خبر: 22532587 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

نکوداشت مرحوم آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی ۱۶ دی در کرمان برگزار می‌شود

صاحب‌خبر -
 

کرمان ـ خبرنگار اطلاعات: جلسه شورای سیاستگذاری نکوداشت حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به ریاست علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان و مشارکت جمعی از نخبگان کرمانی در تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان در این جلسه که با حضور محسن هاشمی فرزند مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، و جمعی از نخبگان کرمانی از جمله، حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان، مهندس باهنر، سیدحسین مرعشی، محسن جلال‌پور و… همراه بود، پیرامون برگزاری مراسم نکوداشت حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سالروز وفات ایشان در کرمان، بحث و بررسی‌های لازم انجام گرفت.
براساس این گزارش، مقرر شد مراسمی در دو بخش صبح و بعدازظهر با حضور قشرهای مختلف مردم و خانواده مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی روز شنبه ۱۶دی ماه سال‌جاری در کرمان برگزار شود.
مراسم صبح، مراسمی علمی و دانشگاهی پیرامون شخصیت علمی مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و آثار آموزشی و تربیتی ایشان خواهد بود که در دانشگاه فرهنگیان کرمان با حضور خانواده آن مرحوم برگزار می‌شود.
مراسم عصر نیز که مراسمی مردمی خواهد بود، با حضور خانواده مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه ثار‌الله کرمان برگزار می‌شود. ضمن این که سخنران ویژه مراسم‌های یادشده حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری خواهد بود.
در مراسم عصر ۱۶ دی که قرار است در حسینیه ثار‌الله کرمان برگزار شود، نمایشگاه عکسی از زندگی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز برپا خواهد شد.
همچنین تعدادی از کتاب‌های مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و آثاری که درخصوص این شخصیت بزرگ منتشر شده است به شرکت‌کنندگان در مراسم اهدا می‌شود.
ضمنا در مراسمی از سوی شورای اسلامی‌ شهر و شهرداری کرمان از یادمان مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و توسط اداره کل پست استان کرمان نیز از تمبر یادبود آن مرحوم روز ۱۶دی رونمایی خواهد شد.

نظر شما