شناسهٔ خبر: 22530126 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون امور هنری وزیرارشاد: افزایش سواد رسانه ای مردم برای استفاده صحیح از فضای مجازی ضروری است

تهران - ایرنا - معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزایش آگاهی های عمومی و سواد رسانه ای مردم برای استفاده از محتواهای فضای مجازی ضروری برشمرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا مستقر در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، علی مرادخانی روز چهارشنبه به هنگام دیدار از این نمایشگاه افزود: افزایش آگاهی های عمومی و سواد رسانه ای به تولید کنندگان محتوا کمک خواهد کرد بتوانند محتواهای خوبی تولید کرده و مطمئن باشند مردم از آنها استفاده درست خواهند کرد.
وی به متحول شدن فضای زندگی و رفتن آن به سمت فضای مجازی که به نوعی حقیقی است اشاره کرد و گفت: اکنون سرعت حرکت در این مسیر به گونه ای شده است که درآینده ای نه چندان دور شاهد خواهیم بود که پول فیزیکی محو شده و پول دیجیتال جای آن را خواهد گرفت.
مرادخانی ادامه داد: وضعیت به گونه ای خواهد شد که هرفیزیکی تبدیل به محتوایی در فضای مجازی خواهد شد.
معاون امور هنری وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بخش هنر نیز از این قاعده مستثنی نیست افزود: اکنون آثار فراوانی به این بخش وارد شده و دیجیتال شده اند و زیرساخت های بیشتر د رحال فراهم شدن است.
به گفته وی، افزایش دانش کاربران برای استفاده از این محتواهای آماده شده اهمیت بسزایی دارد و باید برای افزایش آگاهی های عمومی تلاش کرد.
یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از روز شنبه بیست آبانماه در مصلی تهران در حال برگزاری است.
خبرنگار:محمد مهدی بهرامی*2078*1569**انتشار: علی حبیبی

انتهای پیام /*

نظر شما