شناسهٔ خبر: 22528782 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بازدید مدیران ارشد حوزه کتاب و کتاب خوانی تهران از کتابخانه پیروزی

شهرداری تهران

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان تهران و مدیر کل عمران نهاد کتابخانه­های عمومی کل کشور با حضور در منطقه 13 به همراه مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه از کتابخانه پیروزی بازدید و از مدیر و کتابداران این کتابخانه تقدیر و تجلیل کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، نیک نام مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان تهران وامیری مدیر کل عمران نهاد کتابخانه­ های عمومی کل کشور و شهردار منطقه  از کتابخانه پیروزی به عنوان  یکی از فعال ترین کتابخانه­های منطقه و شهر تهران بازدید کردند.

دراین بازدید، مدیر کل نهاد کتابخانه‌­های عمومی استان تهران ، توسعه فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه و انس و نزدیکی بیشتر کودکان و نوجوانان و جوانان با کتاب را یکی اولویت­های این نهاد برشمرد و افزود : فرهنگ جامعه و رشد و توسعه جامعه بر پایه آگاهی است و کتاب یکی از مسیرهای دست یابی به این آگاهی است که در راه رشد و توسعه جامعه به آن نیاز داریم .

وی از کتابخانه پیروزی به عنوان یکی از فعال ترین کتابخانه­‌های شهر یاد کرد و از مدیر این کتابخانه و پرسنل آن به جهت اهتمام و تلاش های شان در مسیر بالا بردن فرهنگ جامعه تقدیر کرد.

شهردار منطقه همچنین در این مراسم حمایت خود را از مجموعه کتابخانه‌­های منطقه و کتابخانه پیروزی در جهت توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی اعلام و جهت توسعه فضای کتابخانه دستور مساعدت و هماهنگی لازم را صادر کرد.

همچنین یگانه، مدیر این کتابخانه نیز به استقبال شهروندان اشاره کرد و با بیان اقدامات و عملکرد این کتابخانه  یادآور شد: کتابخانه هر روز تا ساعت 23 فعال هست و حتی درب های آن روزهای جمعه نیز به روی عموم باز است.

دبیر شورایاری محله حافظیه برای کمک به خرید کتاب‌های نو به این کتابخانه اعلام آمادگی کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه13، شهردار منطقه در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایا از فعالین و پرسنل این کتابخانه تقدیر کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما