شناسهٔ خبر: 22527163 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آیا تلگرام فیلتر شده است؟

برخی از کاربران و مخاطبین از مشکلات بوجود آمده در تلگرام خبر دادند.

صاحب‌خبر -

آیا تلگرام فیلتر شده است؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخی از مخاطبین باشگاه خبرنگاران جوان در تماس های مکرری که داشته اند از اختلالات تلگرام نظیر دیر متصل شدن و connecting پرس و جو کرده و مدعی فیلتر شدن این نرم افزار شدند

 بر اساس بررسی های ما مشکل وجود نداشت اما  برای حل مشکلات احتمالی که در نسخه های قبلی بوجود آمده است ، تلگرام نسخه جدیدی را ارائه داده که مشکلات ذکر شده مخاطبین را حل می کند. کافیست نسخه 4.5 پیام‌رسان محبوب تلگرام با ویژگی‌های جدید و جالبی که در خبر زیر منتشر شده را نصب کنید.


دانلود تلگرام Telegram 4.5؛ با اضافه شدن قابلیت پین کردن پیام در کانال و ارسال عکس به صورت آلبوم

 

گفتنی است در بین کاربران ایرانی نرم افزار پیام رسان تلگرام به میزانی مشهور و محبوب است که نیازی به تعریف از این نرم افزار نیست. کاربران ایرانی تلگرام بیش از 30 میلیون نفر تخمین زده می شوند. مهمترین نکته محبوبیت تلگرام را میتوان ارائه ویژگی های جدید و کاربردی در هر بروزرسانی دانست.

 

ویژگی های نسخه جدید تلگرام 4.5:

مجموعه عکس: در زمان ارسال همزمان چندین عکس و فیلم، آنها را در یک آلبوم جمع آوری کنید. همچنین می‌توانید ترتیب دقیق فایلهایی را که ارسال می‌کنید تعیین کنید.

پیام‌های ذخیره شده: پیامها را با ارسال به بخش «پیام‌های ذخیره شده»، علامت گذاری کنید. و سپس از طریق لیست گفتگوها و صفحه تنظیمات، به آنها دسترسی داشته باشید.

جستجوی بهتر: با تایپ کردن عنوان ربات‌ها و کانال های عمومی در کادر جستجو، آنها را سریعتر پیدا کنید. ربات‌ها و کانالهای پر بیننده، در ابتدای لیست نمایش داده می‌شوند.

پیام‌های سنجاق شده: اگر مدیر یک کانال هستید، برای جلب توجه مخاطبانتان به اطلاعیه‌های مهم، پیامها را به بالای صفحه پیوست کنید.

 

انتهای پیام/

تلگرام فیلتر شده است؟

 

نظر شما