شناسهٔ خبر: 22526506 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

رژیم صهیونیستی منزل یک شهید فلسطینی را منفجر کرد/ حماس: این اقدامات موجب پافشاری ملت بر مقاومت می‌شود + تصاویر

ابنا / ابنا

جنبش حماس تاکید کرد: تخریب منازل فلسطینیان موجب پافشاری هر چه بیشتر ملت فلسطین به گزینه مقاومت و مقابله با اشغالگران صهیونیست تا زمان احقاق حقوق حقه خویش و بیرون راندن متجاوزان از این سرزمین پاک می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه منزل شهید نمر الجمل در شهرک بیت سوریک واقع در شمال غرب قدس اشغالی را منفجر کرد.

نظامیان ارتش ضمن منفجر کردن منزل شهید الجمل، دو فلسطینی را هم در این منطقه بازداشت کرده و مبالغی مالی را نیز به سرقت بردند.

شهید الجمل مجری عملیات مقاومتی هار ادار در سپتامبر گذشته است که طی آن ۳ صهیونیست کشته شدند.

منبع مذکور اشاره کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی اخطاریه‌هایی به خانواده شهید الجمل تحویل داده و از آنها خواستند تا هفته آینده آنجا را تخلیه کنند، زیرا قصد تخریب کامل آن را دارند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که اقدام اشغالگران صهیونیست به تخریب منزل شهید قهرمان نمر الجمل از ساکنان شهرک بیت سوریک جنایتی دیگر علیه ملت فلسطین است، ملتی که خواستار نیل به آزادی است.

این جنبش با صدور بیانیه ای به خانواده شهید نمر الجمل و ملت فلسطین و نیروهای مقاومت درود و سلام نثار کرد.

حماس در این بیانیه ضمن تاکید بر لزوم محاکمه و مجازات سران تل آویو به خاطر تجاوزاتش علیه ملت فلسطین، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با تخریب این خانه دست یک مجازات دسته جمعی جدید زد که این امر محاکمه سران تل آویو در محاکم بین المللی را می طلبد.

در این بیانیه تصریح شده است: تخریب منازل فلسطینیان موجب پافشاری هر چه بیشتر ملت فلسطین به گزینه مقاومت و مقابله با اشغالگران صهیونیست تا زمان احقاق حقوق حقه خویش و بیرون راندن متجاوزان از این سرزمین پاک می شود.

حماس از گروه های مقاومت و نیروهای انتفاضه قدس خواست با بهره گیری از تمامی شیوه های مبارزاتی و مقاومتی به تجاوزات و جنایات اسرائیل علیه فلسطینیان واکنش نشان دهند.

در پایان بیانیه این جنبش آمده است: سیاست مجازات دسته جمعی ملت فلسطین ناکامی خود را به اثبات رسانده است، این سیاست در مقابل رشادت‌ها و ایثارگری‌های نیروهای قهرمان فلسطین به شکست انجامیده است.


............
پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما