شناسهٔ خبر: 22523474 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

باطل‌السحر

رواج قلیان در فوتبال پایه و پولکی شدن بازیکنان و بیرون ماندن پیشکسوتان اصیل فوتبال ایتالیا از باشگاه‌ها و پولکی شدن مدارس فوتبال هم یکی دیگر از دلایل ناکامی ایتالیایی‌هاست. اما آن چیزی که مشخصا باعث شد ایتالیا در این بازی پلی‌آف، نتواند بر سوئد بدون زلاتان غلبه کند، یک دلیل بیشتر ندارد! دلیلش هم این است که سوئدی‌ها سحر و جادو کرده بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، بله آقا! بادی وزید گلی پرپر شد! این ایتالیای خوش‌پوش هم به دست متخصصان توانمند داخلی و مایلی‌کهن‌های وطنی حذف شد تا آقا بوفون با چشمانی اشکبار از فوتبال خداحافظی کند. البته دمش گرم که علی دایی بازی درنیاورد که حضورش را تا جام‌جهانی 2022 تمدید کند و همانجا از داخل ورزشگاه خداحافظی کرد که بعدا حرف و حدیثی پیش نیاید! در مورد حذف ایتالیا بحث زیاد است. طبیعی است وقتی شما یک آدم پشندی را روی نیمکت خودتان می‌گذارید که می‌خواهد با تفکرات زمان مرحوم موسولینی فوتبال را اداره کند، نتیجه‌اش چیزی بهتر از این نخواهد بود.

همچنین رواج قلیان در فوتبال پایه و پولکی شدن بازیکنان و بیرون ماندن پیشکسوتان اصیل فوتبال ایتالیا از باشگاه‌ها و پولکی شدن مدارس فوتبال هم یکی دیگر از دلایل ناکامی ایتالیایی‌هاست. اما آن چیزی که مشخصا باعث شد ایتالیا در این بازی پلی‌آف، نتواند بر سوئد بدون زلاتان غلبه کند، یک دلیل بیشتر ندارد! دلیلش هم این است که سوئدی‌ها سحر و جادو کرده بودند. روی خط دروازه‌شان پودر ریخته بودند، منتها ایتالیایی‌ها کنار زمین و در میان توپ‌جمع‌کن‌ها باطل‌السحر نداشتند. روی سکو هم بچه‌ای در کار نبود و فقط اولیا در ورزشگاه حضور داشتند. یکی دو تا بچه را هم پیدا کردند ولی متاسفانه دیر شده بود و آنها باطل‌السحر را خرج کرده بودند رفته بود پی کارش! حالا شما هی به رفتار آن کمک مربی رفسنجانی یا کرمانی برنامه 90 بخندید که داشت بطری را کنار زمین خالی می‌کرد. همین آدم روی نیمکت ایتالیا نشسته بود الان بوفون داشت لبخند می‌زد!

نظر شما