شناسهٔ خبر: 22522833 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

کاسیاس: دروازه‌بانان کنونی اسپانیا بدون تردید بهتر از من هستند

دروازه‌بان پیشین رئال مادرید بر این باور است که دروازه‌بانان کنونی تیم ملی اسپانیا از او بهتر هستند.

صاحب‌خبر -

سرویس ورزش مشرق - ایکر کاسیاس دروازه‌بان شماره یک پورتو پرتغال در مصاحبه اختصاصی با AS اسپانیا درباره مسائل مهمی چون خداحافظی بوفون با فوتبال، مشکلات بنزما، تیم ملی اسپانیا و زیدان صحبت کرد.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اسپانیا گفت: دیدار دو تیم ملی ایتالیا و سوئد را تماشا کردم، نگاه کردن به چشمان بوفون برایم سخت بود و شاید بهتر از همه مردم ایتالیا حال او را درک می‌کردم. بوفون ابر ستاره‌ای بود که بارها نام او را به عنوان برترین دروازه‌بان جهان ذکر کردند و از اینکه با اشک و غم و اندوه با فوتبال خداحافظی کرد بسیار رنج کشیدم.  

کاسیاس درباره زیدان و بحران این روزهای رئال مادرید گفت: یک مربی بزرگ، کم حرف و بی‌ادعا همیشه هواداران خود را دارد و هیچوقت شکست نخواهد خورد، مربی‌ای که مردم را در کنار خود داشته باشد همیشه موفق است. شخصیت زیدان برای من بسیار قابل احترام است و شک ندارم که شکست‌های اخیر باعث بیدار شدن مردان زیدان خواهد شد و رئال مادرید به زودی اوج خواهد گرفت.

ایکر در مورد ناکامی‌های اخیر بنزما گفت: شک ندارم بنزما به روزهای طلایی خود باز می‌گردد. این ستاره فرانسوی تحت فشار رسانه‌ها قرار دارد. من از ۱۸ سالگی در رئال مادرید بودم و افت و خیز ستاره‌ها را خوب می‌فهمم، بنزما نیاز به توجه بیشتر دارد و بازیکن حساسی است. او در زمان مربی‌گری آنچلوتی مورد بی‌مهری قرار گرفت اما زیدان با او بهتر بوده است.

کاسیاس در پایان در مورد تیم ملی اسپانیا گفت: شرایط بسیار خوب است و امیدوارم در جام جهانی نتیجه خوبی کسب کنیم. حق داریم که مدعی قهرمانی باشیم و به این تیم می‌شود امیدوار بود. مهم نیست به تیم ملی دعوت بشوم یا نه، اگر دعوت بشوم خوشحال‌ترین مرد روی زمین خواهم بود و اگر اینگونه نشود حتماً برای تشویق تیم ملی به روسیه خواهم رفت. دروازه‌بانان کنونی اسپانیا بدون تردید بهتر از من هستند.

نظر شما