شناسهٔ خبر: 22520209 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نهاوندیان در حاشیه جلسه هیأت دولت:

سپرده تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان تعاونی فرشتگان پرداخت شده یا در حال پرداخت است

معاون اقتصادی ریاست جمهوری گفت: سپرده تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان تعاونی فرشتگان پرداخت شده یا در حال پرداخت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت در مورد تصمیماتی که برای رفع مشکل سپرده‌گذاران تعاونی‌های اعتباری گرفته شده است، گفت: سران سه قوه تصمیم گرفتند یک کمیته 3 نفره این موضوع را پیگیری کند 

نهاوندیان تصریح کرد: از سوی آیت الله آملی لاریجانی جناب حجت الاسلام اژه‌ای، از سوی آقای لاریجانی آقای پزشکیان معرفی شدند و از سوی رئیس جمهور نیز بنده معرفی شدم.

وی ادامه داد: در طول سه هفته گذشته جلساتی در این زمینه برگزار و خوشبختانه امروز می توانم بگویم که در رابطه با تعاونی فرشتگان تا مبلغ 200 میلیون تومان همه سپرده‌گذاران توانسته‌اند سپرده خود را دریافت کنند و در حال انجام است در واقع بیش از 96 درصد مشکل حل خواهد شد.

وی ادامه داد: سپرده گذارانی که سپرده‌های بیش از 200 میلیون داشته ‌اند نیز تا مبلغ 200 میلیون را الان دریافت می‌کنند و بقیه‌اش نیز در حال تصمیم‌گیری است.

نهاوندیان خاطرنشان کرد: در رابطه با 3 تعاونی دیگر شامل وحدت، البرز ایرانیان و افضل طوس، که سپرده‌گذاران آنان نیز زیاد بوده است الحمدالله بررسی جامع‌الاطراف و تصمیم خوبی صورت گرفته شده است، آنها هم در هفته اینده شایدبا این اقدام  98 درصد از مشکل آن‌ها نیز حل خواهد شد.

معاون اقتصادی ریاست جمهوری گفت: برخورد جدی با مسببین این شرایط هم در دستور کار است، نباید هیچکس در اقتصاد ایران به خودش اجازه دهد با اهمال، بی انضباطی به سرمایه اعتماد عمومی ضربه بزند، آمارها نشان می‌دهد میزان سپرده‌گذاری در حال افزایش و حتی سپرده‌های ثابت‌ هم رشد بیشتری داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما