شناسهٔ خبر: 22520019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهردار چهارباغ: تکمیل پروژه های نیمه تمام را اولویت قرارداده ایم

کرج - ایرنا- شهردار چهارباغ استان البرز با اشاره به مشکلات مالی و کاستی ها در این شهرپرجمعیت گفت: در مرحله نخست تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام را در اولویت قرار داده ایم.

صاحب‌خبر -

رسول عظیمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توسعه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی به تناسب نیازها از برنامه های شهرداری چهارباغ در دوره پنجم شورای شهر است.
وی اظهار امیدواری کرد با حمایت شورای شهر و کارکنان مجموعه شهرداری چهارباغ ، طرح های عمرانی و کاستی ها در بخش زیر ساخت های شهری هر زودتر به سامان شود.
شهردارچهارباغ با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و تکریم مراجعان را سرلوحه کار شهرداری است ، گفت: اگر در قالب معنویت و تعهد برای خدمت وارد شویم خدا کمک حال ما خواهد بود تا بتوانیم مشکلات را پشت سر گذاشته و شاهد رشد و پیشرفت وآبادانی شهرمان باشیم.
عظیمی، وحدت بین ارکان اجرایی شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر و تحقق همگرایی متقابل را ضروری عنوان کرد و افزود: اجرای مطالعه طرح جامع، درایجادمنطقه گردشگری واجرای طرح های زیربنایی درآمدزا بامشارکت بخش خصوصی وهمچنین اجرای طرح‌های فرهنگی و جشنواره‌ها وترویج ورزش همگانی درشهراز دیگر برنامه‌های شهرداری چهارباغ خواهدبود.
شهردارچهارباغ مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری را تحول در مسائل فرهنگی، اجتماعی برشمرد وگفت: اگر مسائل اجتماعی اصلاح شود سایر مباحث نیز اصلاح خواهد شد.
وی تصریح کرد: با همدلی و وحدت می‌توانیم بستر پیشبرد اهداف را فراهم کرده و بسیاری از موانع و مشکلات پیش روی برنامه‌ها را کنار زده و در پی آن رضایت مردم را جلب کنیم.
شهر چهارباغ با جمعیتی حدود 60 هزار نفر از 2 بخش شهری شامل بخش قدیمی چهارباغ و شهرک های
صفرآباد و مهدی آباد تشکیل شده که بخش های مختلف این شهر از یکدیگر فاصله دارد.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

انتهای پیام /*

نظر شما