شناسهٔ خبر: 22519819 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نیکوکار استهبانی،نذرخود را به زلزله زدگان کرمانشاه تقدیم کرد

وی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد:‌بیش از 40 است هر ساله مصادف با 28صفر نذری پخت می کنم اما حادثه دلخراش زلزله در غرب کشور سبب شد تصمیم بگیرم نذری

صاحب‌خبر - وی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد:‌بیش از 40 است هر ساله مصادف با 28صفر نذری پخت می کنم اما حادثه دلخراش زلزله در غرب کشور سبب شد تصمیم بگیرم نذری امسال را به مردم این خطه از کشور تقدیم کنم.
امراللهی ادامه داد: امیدوارم اقدام من سبب شود دیگر خیرانی که در این ایام نذری می دهند، نذری خود را به مردم این خطه کشور تقدیم کنند چرا که در این برهه زمانی این هموطنان بیشترین استحقاق را دارند.
وی گفت:پس از اینکه خبر دلخراش زلزله در کرمانشاه را شنیدم و با دیدن پیرزنی که گفت 20 نفر از نزدیکان خود را به تنهایی دفن کردم بسیار متاثر شدم و این تصمیم را گرفتم.
حسین امراللهی ادامه داد:این اقدام را به خاطر رضای خدا صورت دادم و امیدوارم نقطه عطفی در مسیر کمک به نیازمندان واقعی قلمداد شود.
وی گفت: از مردم نوعدست ایران می خواهم هر چه زودتر کمک های خود را با توجه فصل سرما به مردم این خطه از کشور برسانند.
نذر این نیکوکار شامل 150 کیلوگرم برنج، 40 کیلوگرم لپه، 15 کیلوگرم عدس و دو حلب روغن است.
زمین لرزه شدیدی با قدرت 7.3 درجه ریشتر ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه بیستم آبان 96 استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و همچنین بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن روستای ازگله کرمانشاه گزارش شده، زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.
شهرستان استهبان در فاصله 175کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.
خبرنگار: روح الله سعادتمندنژاد ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
1876

نظر شما