شناسهٔ خبر: 22519818 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور:

مراکز درمانی در منطقه زلزله زده غرب کشور ساخته می شود

تهران - ایرنا - دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور از ساخت مراکز درمانی در منطقه زلزله زده غرب کشور (کرمانشاه) در آینده ای نزدیک خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسینعلی شهریاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا اظهار داشت: این مراکز درمانی توسط مجمع خیرین سلامت کشور در منطقه زلزله زده غرب کشور هر چه سریعتر ساخته خواهد شد.
وی با عرض تسلیت به خانواده های داغدار و آرزوی سلامتی برای مصدومان این حادثه تصریح کرد: ما قصد داریم این مرکز درمانی را هر چه سریعتر در یک بازه زمانی کوتاه ساخته و مورد بهره برداری قرار دهیم.
شهریاری با توجه به تخریب مراکز درمانی منطقه در زلزله و شروع فصل سرما از خیرین خواست با همت جدی و مضاعف خود در این امر خیر ما را یاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: به همین منظور شماره حساب 0106687279004 نزد بانک ملی بنام مجمع خیرین سلامت کشور جهت واریز وجوه اعطایی هموطنان و خیرین در نظر گرفته شده است.
براساس این گزارش، مجمع خیران سلامت کشور اعلام کرد، همچنین هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 02126750073 تماس حاصل کنند.
همچنین براساس اعلام مجمع خیران سلامت کشور، مردم می توانند به دفاتر و شعب مجمع خیرین سلامت در سراسر کشور مراجعه یا تماس بگیرند.
به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر ساعت 21 و 48 دقیقه شامگاه یکشنبه (بیست و یکم آبان ماه) استان کرمانشاه و مناطقی از عراق را لرزاند.
این زلزله در استان کرمانشاه حوالی ازگله در عمق 11 کیلومتری زمین روی داد.
شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که در بیشتر استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.
شمار کشته ها و مصدومان براساس اعلام مسئولان تا ساعت 7 صبح امروز، چهارشنبه در استان کرمانشاه 432 کشته و 9388 مصدوم اعلام شده است.
اجتمام ** 7268 ** 1418
خبرنگار: مهناز بیرانوند ** ناشر:مریم برزآبادی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

انتهای پیام /*

نظر شما