شناسهٔ خبر: 22519745 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ابرازهمدردی رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه وبویراحمد با زلزله زدگان غرب کشور

غلام محمد زارعی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تلاش مجموعه دولت ، نهادهای امدادی ، نیروهای مسلح در کمک رسانی و امداد به مجروحان و آسیب

صاحب‌خبر - غلام محمد زارعی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تلاش مجموعه دولت ، نهادهای امدادی ، نیروهای مسلح در کمک رسانی و امداد به مجروحان و آسیب دیدگاه تاکنون قابل تحسین بوده است.
وی عمق فاجعه و مصیبت وارده به جمعی از هم وطنان در غرب کشور در زمین لرزه 7.3 ریشتری را یاداور شد و گفت: بدون شک این گونه کمک ها و احساس مسئولیت تمامی ارکان نظام و مجموعه دولت و مشارکت وصف ناپذیر ملت در تسکین آلام و دردهای آسیب دیدگان بسیار موثر است.
زارعی ابراز امیدواری کرد که با الطاف الهی و تلاش نیروهای امدادی، شاهد بازگشت هر چه سریعتر آرامش و ثبات وامید به مناطق زلزله زده باشیم.
وی همچنین از تلاش و کمک های انسان دوستانه و خیرخواهانه مردم با غیرت کهگیلویه وبویراحمد و سایر مجموعه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان، نهادهای امدادی از جمله هلال احمر و اورژانس در راستای اعزام نیرو وابراز همدردی با هموطنانمان در غرب کشور نیز تقدیر کرد.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد که مهمترین اصل در این راستا هم اینک کمک رسانی و التیام بخشی به حادثه دیدگان این زمین لرزه است و بررسی ابعاد و میزان خسارت های مادی باید در مراحل بعدی باشد.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9و33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است و تا کنون بیش از 200 پس لرزه داشته است.
شمارکشته ها ومصدومان براساس اعلام مسئولان تا ساعت 9 صبح چهارشنبه دراستان کرمانشاه 432 کشته و 9388 مصدوم است خبرنگار: حمید جهان**انتشار:علیزاده
3016/1662
انتهای پیام

نظر شما