شناسهٔ خبر: 22519477 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

رپورتاژ آگهی چه تاثیری در سئو سایت دارد ؟

صاحب‌خبر -
برای مدیران استارت آپ های جدید و برند های بزرگ سئو سایت یک مسئله بسیار مهم تلقی میشود و بطور کلی برای هر شخص یا شرکتی که وب سایتی دارد و کالا یا خدماتی را بصورت آنلاین ارائه میدهد سئو سایت به عنوان مهمترین بخش دیجیتال مارکتنیگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
اما همه وبمستر ها میدانند که سئو سایت بدلیل رقابت بسیار بالایی که برای حضور وب سایت در رتبه اول نتایج گوگل وجود دارد بسیار پیچیده است و نیاز به دانش و تجربه فراوانی دارد . درواقع سئو مانند یک پازل شامل صدها تکنیک مختلف است که باید با دقت فراوان در کنار هم بکار گرفته شود تا بهترین نتیجه را دریافت کنیم.
بهینه سازی سایت از نظر طراحی ، کدنویسی و تولید محتوا براساس استاندارد های سئو و استفاده از سرور پرسرعت مهمترین مواردی هستند که در مراحل اول باید به بهترین شکل ممکن انجام شوند.
اما پس از این مراحل ما به دریافت لینک های فالو از سایت های معتبر با اتوریتی بالا نیاز داریم تا موتور جستجو گوگل وب سایت ما را به عنوان یک سایت معتبر شناسایی کند و به کاربران پیشنهاد دهد.
تا همین یکی دو سال پیش خرید بک لینک موثر ترین راه برای لینک بیلدینگ بود ولی امروز باتوجه به الگوریتم های جدید گوگل این روش دیگر توسط سئو کاران حرفه ای استفاده نمیشود، زیرا از نظر گوگل خرید لینک محسوب شده و استفاده از آن حتی باعث افت رتبه سایت در نتایج گوگل میشود .

اکنون متخصصان سئو در تمام دنیا رپورتاژ آگهی را به عنوان موثر ترین راهکار و بهترین جایگزین بک لینک توصیه میکنند.
رپورتاژ یک خبر تبلیغاتی است که توسط شرکت ویرلن در خبرگزاری ها و سایت های خبری پربازدید و معتبر منتشر میشود . در این محتوای خبری میتوانید ویژگی های برتر محصولات و خدمات خود را معرفی کنید و از امکاناتی که در وب سایت خود به کاربران ارائه میدهید بگویید .
اما این که بیشتر شبیه یک روش ایده‌آل برای تبلیغات و بازاریابی آنلاین است ! پس چه تاثیری برای سئو دارد ؟
نکته مهم برای تاثیرگذاری رپورتاژ در سئو این است که در محتوای آن چند کلمه کلیدی به وب سایت شما لینک فالو میشود . نکته بعدی اینکه رپورتاژ آگهی ویرلن مانند سایر اخبار در صفحه اول  خبرگزاری ها و سایت های خبری پربازدید منتشر میشود و سپس برای همیشه در این سایت‌ها آرشیو میشود.
این ویژگی ها بصورت کامل الگوریتم های جدید گوگل را پوشش میدهد ، زیرا از نظر گوگل یعنی یک سایت با اتوریتی و رنک بالا در یک خبر یا مقاله بصورت کاملا طبیعی در کلمات خاصی به وب سایت شما به عنوان مرجع برای کسب اطلاعات بیشتر لینک داده است.
به این دلیل است که رپورتاژ به عنوان راز سئو کاران حرفه ای محسوب میشود . اما این تکنیک هم مانند سایر بخش های پازل باید توسط متخصص سئو انجام شود تا در جستجوی گوگل بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد.
تولید محتوای رپورتاژ براساس استاندارد های سئو ، خبرنگاری و بازاریابی آنلاین و همچنین انتشار آن بصورت کمپین رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های پربازدید بسیار مهم است.
توصیه ما این است که برای دستیابی به بهترین نتیجه از نظر سئو و افزایش فروش و برندینگ به شرکت ویرلن مراجعه کنید . ویرلن از تولید محتوا تا انتشار رپورتاژ در 100 سایت خبری پربازدید ایران همراه برند های برتر و استارت آپ های هوشمند است .

نظر شما