شناسهٔ خبر: 22517642 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هیچ مشکلی در تامین چادر و پتو نداریم

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: هیچ مشکلی از لحاظ تامین چادر و پتو نداریم و اقلام در صورت نیاز آماده توزیع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سلیمی در ارتباط زنده با شبکه خبر درباره کمبود برخی اقلام در منطقه «ازگله» افزود: شب گذشته سه هزار تخته چادر به «ازگله» ارسال شد و کار اسکان آنجا رو به پایان است؛ تا صبح امروز در بین حادثه دیدگان چادر توزیع کردیم و در صورتی که اعلام نیاز کنند همه اقلام بارگیری و آماده توزیع است.
وی گفت: ۱۷۰ دستگاه خودرو اقلام امدادی چادر و پتو در دست توزیع است و در صورت نیاز توزیع خواهد شد.
سلیمی افزود: مهمترین مشکل ما برقراری نظم و امنیت بود که با هماهنگی شورای تامین چادر‌ها را فرستادیم و مشکلی در ارسال توزیع نداریم.
سلیمی گفت: امروز اوضاع آرام‌تر شده است به ویژه که ۱۰ بالگرد اقلام امدادی چادر و پتو به روستا‌های حادثه دیده ارسال کردیم که البته پیش از این به این روستا‌ها سرکشی کرده بوده ایم، اما دوباره سرکشی کردیم تا اگر خانواده‌ای نیاز به اقلام امدادی داشته باشد تامین کنیم.
وی گفت: اکنون ۵۰ هزار سبد غذایی نیز آماده توزیع داریم.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: مهمترین نیاز ما کمک‌های مادی است، مردم می‌تواند کمک مادی کنند تا اقلام مورد نیاز را در محل خریداری کنیم چرا که محموله‌های امدادی را از استان‌های معین تامین کردیم که کافی بود.
وی افزود: در شهرستان‌های حادثه دیده ۳۳ هزار خانوار شناسایی شده اند که اکنون ۳۳ هزار تخته چادر توزیع کردیم و تا ۵۰ هزار تخته چادر نیز ممکن است پیش برود.
سلیمی گفت: شمار حساب جمعیت هلال احمر برای کمک به حادثه دیدگان زلزله غرب کشور ۹۹۹۹۹ است.
 
 

نظر شما