شناسهٔ خبر: 22517594 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گزارش میزان از سینمای هالیوود؛

نژادپرستان مزارع دو سیاه‌پوست را تسخیر کردند+عکس

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "مودبوند" به کارگردانی "دی ریس" نمونه‌ای از این دست آثار ضد نژادپرستانه است که اکران بین المللی خود از امروز آغاز خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "مودبوند" به کارگردانی "دی ریس" نمونه‌ای از این دست آثار ضد نژادپرستانه است که اکران بین المللی خود از امروز آغاز خواهد کرد.

دو مرد پس از اینکه از جنگ جهانی دوم به خانه باز می گردند تا بتوانند در مزرعه مشغول به کار شوند، با نژاد پرستی مواجه می شوند. نژادپرستی که مرگ و زندگی را به چالش می کشد.

فیلم سینمایی

کری مولیگان، گرت هودلند، جیسون کلارک، جاناتان بنکس، جیسون میشل، مری جی بلیج، راب مورگان و کری کاهیل از جمله بازیگرانی هستند که در مودبوند به ایفای نقش پرداخته اند.

مودبوند روایت دو مرد سیاه پوست است که بعد جنگیدن در جنگ جهانی دوم به خانه بر می گردند و در آنجا بدون توجه به خدمات آنها در ارتش باز هم نژادپرستانه برخورد می‌شود.

فیلم سینمایی

موضوع سیاه پوستان و اصلاح نژادی یکی از مهم‌ترین مسائل در برخی فیلم‌های هالیوود به شمار می‌رود و با اینکه در اکثر مواقع این فیلم‌ها چندان حمایتی نمی‌شوند اما باز هم کارگردانان به سراغ این چالش می‌روند.

انتهای پیام/

نظر شما